 |
Zacna persona forum |
 |
Wiek: 40 Posty: 1379 Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin Moje BMW: e46,e90,e60,e61 Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
|
Rozrusznik posiada automat :
Prawidłowe połączenie polega na podpięciu głównego zasilania pod automat po podaniu zasilania na cewkę wybijany jest bendix i robi się połączenie między głównym zasilaniem a szczotkami i zaczyna się kręcić rozrusznik.
Chodzi o to aby bendix mógł swobodnie zazębić się z kołem zamachowym silnika.
po zabraniu głównego zasilania i podaniu zasilania tylko na cewkę ta wybija bendix i nic więcej "teoretycznie nie powinno sie dziać"
w moim rozruszniku bendix się wybija i zaczyna delikatnie kręcić rozrusznikiem co dla mnie sugerowałoby zwarcie.
Są teorie że to normalne bo cewka jest połączona ze szczotkami ? ale po co ?
Wyjąłem rozrusznik namordowałem się i chciałbym rozwiązać problem - raz na 100 odpaleń auto po prostu nie reaguje po 10-20 min jakby nigdy nic odpala.
Mam 2 rozrusznik i w nim wybija sie tylko bendix i to według mnie prawidłowe działanie.
Kupiłbym automat i było by z głowy ale kurde niema on nr na sobie i coś znaleźć nie mogę do rozrusznika o nr 0001108208
_________________ Przeniosłem się do Warszawy gdyby ktoś potrzebował pomocy to pisać śmiało.
|
|