Witam , wymieniłem przeputnice ,ponieważ jadąc swoja bmw wyskoczył eml i kątrola trakcji (tryb awaryjny do 2.5tyś obr wkręcał się ledwo i przerywał ) .Czyśiłem starą przeputnice ,nic nie dało ,błędy na inpie z przepustnicą związane oraz bład 148 . Wymieniłem na drugą i dalej to samo .Stwierdzilem ,że może ta druga była też zepsuta ,więc zakupiłem trzecią i tu psikus dalej to samo . Przy okazji wymieniłem całą odme ori bmw ,sprawdziłem szczelność dolotu ,czyszczenie kostek oraz sterownika ecu kontaktem ,czyszczenie silniczka krokowego ,sprawdzenie wiązki od przepustnicy do ecu i okey . Jakie kolwiek adaptacje nie dają rady .
Po przekręceniu zapłonu i skosowaniu błedów oraz aktywacja adaptacji ,ponownie wyłączeniu zapłonu + 30s oczekania i nastepnie ponownie przekręcenie na zapłon nie ma błędu ,lecz po dotknięciu pedału gazu odrazu asc wyskakuje i eml ... Jest to przepsutnica ta pół elektroniczna czyli pedał gazu na linke . Na lpg to samo się dzieje ... W inpie dział silnik wyskakuje błąd :
114 oraz 169 . Przy 169 błąd wyskakiwał wcześniej tylko a teraz dwa . Nastomiast w dziale abs asc wyskakuje bład 148 ..
Pomóżnie mi proszę bo już walcze z tym 2 tygodnie ,wydałem sporo kasy na części ,paliwo jak i czas i nadal cisza .
Dodam to ,że czuć nie przepaloną mieszanke paliwa z wydechu .
Zdjęcia z pracy silnika ,też jest to dla mnie dziwne ,że taka duża różnica jest (może dlatego tak pokazuje parametr ze względu trybu awaryjnego ) Może świece lub cewki do wym ? Lecz raczej by nie wyskakiwały takie błędy ...
Pomocy !!

