Hmmm, na schemacie problem wygląda tak:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=05
Chodzi o element nr 4 - czy coś z nim trzeba robić? Mógłbym, go w ogóle wyjąć, a kable od przetwornicy wpiąć, w element 17, ale potem jak zamocować żarnik? Trzeba go będzie jakoś wmontować w osłonkę nr 7.
Macie jakieś rady?
[ Dodano: 3 Styczeń 2008, 14:13 ]
Gefi napisał(a):
Co prawda zakladalem w innych autach ale to bez znaczenia,montaz polega tylko na zamontowaniu przetwornic podlaczeniu przewodow i wlozeniu zarnikow w miejsca oryginalnych zarowek. Nic nie wiercisz zestawy sa przystosowane do danego rodzaju zarowki(H1 H7 HB4 itd...)Pozdr
Znalazłem instrukcję na jednej z aukcji na Allegro -
http://jarcars.pl/images/obrazki/265.zdjecie.JPG - u mnie jest taka sama. Tutaj pokazują jak wiercić dziurę w gumowej osłonce. To samo robił Kujon w opisie instalacji HID w E36 -
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... hlight=hid . Z tymże właśnie problem jest, że w E46 takiej osłonki nie ma, a jej miejsce jest wielka plastykowa kostka widoczna na schemacie ;/
[ Dodano: 3 Styczeń 2008, 18:25 ]OK
zdaje się, że znalazłem odpowiedź - akurat do zestawów HID do E46 na zachodzie dodawane są specjalne uchwyty do żarników - np. taki:
http://www.amazon.co.uk/BMW-e46-convers ... 046&sr=1-4
No nic, trzeba zamówić i zobaczymy jak to będzie świeciło
