BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 00:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] visco
PostNapisane: 12 stycznia 2008, 23:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: wrocÂław
Witam, mam może troche głupie pytanie ale przeczytalem o tym cos na innym forum bmw a dokladnie: cyt.:"Powiem Tak Mam zblokowane wisco czyli maly odrzutowiec" czy to jest możliwe zeby miec zablokowane visco, nie grzeje sie slinik po takiej modyfikacji???a jeśli nie to jakie są efekty?i jak to ewentualnie zrobic??
pozdro dla wszystkich fanow bmw r6 ;)


Ostatnio edytowano 15 marca 2009, 21:00 przez anrekoz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2008, 23:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
hehe ale po co ? zeby było Cie słychać z kilometra i nie mógł sie rozpedzić bo Ci silnik zmuliło?
hehe
nie rób tego :rotfl:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2008, 23:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 834
Lokalizacja: warszawa
jak chcesz koniecznie mieć zgrzane visco to sobie termostat wyciągnij i bedzi ci latać na okragł , ale musisz sie pogodziś z osłabieniem auta o 30% i wzrostem spalania o 30 %

_________________
zanim sie zastanowisz pomyÂśl o tego konsekwencjach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2008, 00:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: wrocÂław
nie no tylko pytalem :wstyd: :)
ale to ciekawe po co tamten koles to zrobil...
tu jest link do tego tematu: http://www.forum.maxbimmer.pl/topics26/ ... vt4832.htm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2008, 12:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 285
Lokalizacja: Rybnik
Ciekawy koleś :rotfl:

_________________
Zapraszam do oglÂądania mojej 7er :cool:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=11274


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2008, 13:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
nie wiem co ma byc imponujacego w dzwieku BMKi z zepsutym sprzeglem wiskotycznym :oczami:

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2008, 13:44 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
robert napisał(a):
jak chcesz koniecznie mieć zgrzane visco to sobie termostat wyciągnij i bedzi ci latać na okragł , ale musisz sie pogodziś z osłabieniem auta o 30% i wzrostem spalania o 30 %


jak termostat to chyba zabloku w pozycji zamknietej :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2008, 13:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 521
Lokalizacja: PĂą
Są różne zboczenia ;)

_________________
TOURING SPRZEDANY
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2008, 15:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: wrocÂław
ale jak pomyslalem to moze kolesiowi chodziło o to ze nie mial visco albo cos to wtedy niby silnik bedzie mial lzej a nie zblokowane tzn podlaczona visco na sztywno gdzie obroty wiatraka wzrastaja rowno z obrotami silnika tylko to by bylo bez sensu....

_________________
Only german style
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2008, 08:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1069
Lokalizacja: Warsaw / LA
Moje BMW: 911
a jak mu lopatki poodpadaja przy 6tys. to mu mielonke w silniku zrobią plastiki ;s

_________________
Mialem kiedys bmw... ;s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 09:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 423
Moje BMW: 523i
Kod silnika: M52B25
Koledzy,czy możecie coś powiedzieć o sprzęgle visco firmy Mile?

_________________
Marek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 10:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
czy wy wogóle wiecie o czym piszecie czy tak sobie tylko pleciecie ???


Sprzęgło wiskotyczne to sprzęgło lepkościowe umieszczane na osi wentylatora którego zadaniem jest zwiększanie momentu obrotowego przenoszonego na łopatki wentylatora w funkcji temperatury. Czyli inaczej mówiąc można by to połączyć na sztywno ale wiązałoby się to ze stratą mocy silnika w czasie pracy w niskich temperaturach i kiedy auto jedzie i tym samym zapewnia sobie naturalny obieg powietrza. Visco łączy się na sztywno kiedy w druciarski sposób chce się naprawić jego uszkodzenie ale nic się wtedy nie dzieje, nic się nie urywa, nic nie słychać, wszystko jest ok nawet temperatura silnika bo termostat jest w stanie wyrównać to zwiekszone przechładzanie chłodnicy. Naturalnie 100 razy lepiej zamontować nowe i ja tylko tak bym postąpił w sytuacji jego uszkodzenia ale to co czytałem tu o hałasie i urwanych łopatkach to bajki.

Dla tych co nie zrozumieli przykład. Rower ma prądnice /dynamo/ które dołącza się do koła kiedy chce się mieć światło ale wtedy jedzie się ciężko, po to więc by było lekko kiedy jest widno i nie trzeba świecić istnieje możliwość jego odłączenia. Zespawanie visco to takie podłączenie dynama na stałe. Jedzie się ciężej ale w nocy napewno będzie światło.

/oczywiście visco działa płynnie - nie na zasadzie on-off/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 10:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 423
Moje BMW: 523i
Kod silnika: M52B25
Louis,nie wiem do kogo to piszesz? zobacz moj wpis... wymienilem termostat(niedogrzany silnik) no i jak zawsze okazało się,że visco nie działa,nie wiem który to już raz w bmw jakie miałem.To chyba najgorszy element tych aut... nie zamierzam po kolejny placić kilka stów za jakiegoś behra , sachsa bo to nie jest tego warte.Jest jakiś niemiecki producent MILE za ponad stówę z gwarancją 12 m. może zamiast kupować używane za stówę,kupić nowe z gwarancją ?

_________________
Marek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 11:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
Marek mnie nie chodzi o to co Ty napisałeś tylko o to co popisali tam wcześniej, że zespawane visco szumi, wyje i że łopatki się wiatrakowi pourywają


A swoją drogą jak ci tak te visca siadają to może masz krzywą ośkę i bije ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 11:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 423
Moje BMW: 523i
Kod silnika: M52B25
Louis,ok. Naturalnie w 100% masz rację.A co do mojego to wszystko jest proste,tylko niedawno kupilem 523i i jak wymieniłem wczoraj termostat to okazało się,że visco nie działa i trochę się wkurzyłem...ponieważ,każda bmka którą kupowałem w przeszłości miała niesprawne visco, myślalem,że może tu będzie dobre,niestety.A nawiasem mówiąc jak ludzie nie mają mieć problemów z silnikiem(uszczelki,glowice) jak wielu ewidentnie nie zwrca uwagi na sprawny wentylator.

_________________
Marek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 12:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
Mile, Mahle, czy Meyle?

Ja kupilem wiskoze firmy TOPRAN czy tam TORPAN, nie pamietam dokladnie i wszytko jest ok. Mam ja juz rok, auto eksploatowane na codzien, niezbyt oszczednie.

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL