BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 17:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E-36] przyczyna duszenia sie katalizator??
PostNapisane: 3 lutego 2008, 10:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Ostroleka
Moje BMW: E38 728
Kod silnika: M52B28
Mam pytanko obroty rowno sie trzymaja na poziomie okolo 700 ale jak przyspieszam czuje jakby sie dlawil na sekunde i dalej ciagnie i tak sie powtarza czy to moze byc katalizator zapchany czy moze cos innego??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2008, 10:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
na samym poczatku sprawdz swiecie i przewody WN :)

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2008, 11:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Ostroleka
Moje BMW: E38 728
Kod silnika: M52B28
dzieki a moglbys mi powiedziec jak to zrobic najlepiej zebym nie musial wracac spowrotem do tego??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2008, 12:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 198
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Siwa & Czarna
Kod silnika: M54B30 & M54B22
Siemasz, świece wymień jak dawno nie były wymieniane-napewno nie zaszkodzi to bumce,a koszt nie jest taki wielki.Kable najlepiej sprawdz wieczorem czy nie widać iskry na silniku.Ja bym obstawiał pompe,jedz sobie sprawdzić pod jakim ciśnieniem podaje paliwo,przy okazji wymień filtr paliwa.Zobacz też cały układ dolotowy czy jest szczelny.

_________________
NAS NE DOGONIAT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2008, 12:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Ostroleka
Moje BMW: E38 728
Kod silnika: M52B28
filtry wymienione a dolot jest jakis pewny sposob na sprawdzenie zeby czegos nie pominac.Niewiem juz sam ciagnie ladnie na kazdym biegu i czy jade 100 czy 170 to czuc te dlawienie ale raczej jak dodaje gazu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2008, 12:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 198
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Siwa & Czarna
Kod silnika: M54B30 & M54B22
Wzrokowo to możesz zobaczyć wąż od przepływki do przepustnicy,a kolektor to nie wiem,ja miałem podobne problemy,zasysał mi lewe powietrze na kolektorze,oddałem do mechanika-wymienił jedną z uszczelek,własnie na kolektorze i jest ok.Miałem tak też że się dusił ale tylko od 1000 do 2500 obrotów.Ale do tego wymienił mi jeszcze wężyk od odmy no i sprawdził przepływke,która jest ważna.

_________________
NAS NE DOGONIAT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL