byłem w podobnych tarapatach,tez kazdy mi mówił ze to pierścienie,motor do remontu itp ,ty piszesz cos o awari kompa sterującego dawkami paliwa,jeżeli jeste spewien ż ewymieniłes i teraz dział w 100% zalałes nowym olejem i problem sie powtarza a nie ma problemów w pracy silnika to zostaw ,szukaj w czym innym problemu,po pierwsze sprawdz jak działają świece i obejrzyj dokładnie przewody (lub wymien je )po drugie jedz na kompa poświec te 50-70 zł ,poszukaj błedów,jeżeli nie bedzie błedu sondy lambda sprawdz i pomierz osobiście miernikiem analogowym jej pracej na jałowym i podczas ruchów przepustnicy czy reaguje ,ja w etn sposób uniknałem nie raz niepotrzebnego podpinania i wywalania kasy,kolejna sprawa to czujnik temp silnika najlepiej go wymin dla spokoju -jest b.tani .sprawdz wtryski pod ssącym (zdemontuj go)czy nie leją paliwem i nie czuć na zewnątrz listwy,ostatnią rzecza ktora w 70% była u mnie przyczyną paliw aw oleju to termostat który wiecznie otwarty niszczył mi silnik,auto nie nagrzewało sie i było zalewane nadmiernym paliwem,spalanie kosmos ...zrób to o czym pisałem

,musi w tym tkwic przyczyna