BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 15:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Problem z odpaleniem tds na cieplym silniku.
PostNapisane: 8 lutego 2008, 23:21 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: olawa
Witam wszystkich posiadaczy tds,td bo w sumie to nas dotyczy ten problem z odpalaniem na cieplym silniku naszych bryk, czy ktos ma wyprubowany sposob na ta bestie bo szlak mnie trafia ze stac czlowieka na takie auto a ono zawodzi.

_________________
chrzan


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 00:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
z tego co sie dowiadywałem to trzeba zrobic regeneracje pompy wtryskowej, przynajmniej tak robia w moich okolicach.

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 08:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 143
Lokalizacja: ZambrĂłw
można jeszcze jak sie ma troszke smykałki do mechaniki przeczyścić samemu nastawnik pompy. to zaoszczędzisz sporo klopsu. A mechanicy od pomp nie robią nic innego jak tylko owe czyszczenie. Oczywiście jeśli pompa nie jest zurzyta mechanicznie tylko poprostu zabrudzona. Miałem okazję zobaczyć zabrudzony nastawnik i powiem tylko tyle nie że nie wiem co my lejemy za paliwa!!! Stacje lecą w ostre kulki. Nastawnik to jeden wielki syf. Od roku 95 TDS miały pompy w których jest możliwość wyczyszczenia samego nastawnika. Starsze wypusty nie mają tej możliwości. Poznać łatwo po powrocie paliwowym.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 10:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: JastrzĂŞbie
kol Danek24 ma racje miałem ten sam problem i po czyszczeniu i regulacji dawki paliwa autko pali na dotyk przed tym to był koszmar


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL