BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 03:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: E-36 kąt pochylenia kół tylnych
PostNapisane: 26 lutego 2008, 19:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Gorzow wlkp
da sie zmienić w e-36 kąt pochylenia kół tylnych???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2008, 19:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
Tak,służy do tego sruba na dolnym wahaczu,przy kole. :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2008, 19:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Gorzow wlkp
dzięki za pomoc.pytam bo kupiłem felgi 17" ET35 i 7,5 szerokości i nie wiem czy nie będą mi o nadkola haczyły


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2008, 11:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 616
Lokalizacja: Sokołów Podl./Wawa
Moje BMW: e34 ix/e30/e39
Kod silnika: M50B25/M20B20/M57D25
Garaż: e34 525 ix -> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=21841
e30 320i -> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=52144
e39 525d -> soon :)
Rozumiem że chcesz aby koła były bardziej pochylone z powodu tarcia o błotnik? A czy wiesz że będzie Ci darło opony od wewnątrz? Zbyt duże pochylenie kół się koryguje, a nie się powoduje. Radzę kupić inne felgi (z większą wartością parametru ET), skoro te obcierają Ci o błotnik.

[ Dodano: 27 Luty 2008, 11:16 ]
Dodam jeszcze, że mi w e36 felgi 17" o szerokości 7,5 i ET42 o nic nie obcierają, no ale to 7 mm różnicy względem Twoich. Mało czy dużo - nie wiem. Załóż to zobaczysz.

_________________
Moje gelerie:
Obrazek ObrazekObrazek

e34 525 xDrive -> viewtopic.php?t=21841
e30 320i -> viewtopic.php?t=52144


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2008, 20:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 305
Lokalizacja: lublin
Moje BMW: e46Ci
Kod silnika: M52b28
Fajna sprawa z tym pochyleniem, do śruby mocującej wachacz przyspawana jest mimośrodowo podkładka, aby zmieniać kąt wystarczy poluzować nakrętkę i borócić śrubę, podkładka przestawi kąt.
Po zmianie na alu spotkała mnie ciekawa niespodzianka, tzn z tylu po stronie kierowcy koło zaczeło obcierać o rant, wcześniej tego nie były :zdziwko:
zauważyłem że koło z lewej strony jest bardziej wsunięte do środka niż lewe, czego to może być przyczyną ? Kąt pochylenia z prawej strony jest mniejszy niż z lewej, więc to nie przyczyna pochylenia, może tarczo-bemben ma grubsze czoło lub piasta jest bardziej wysunięta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL