BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 10:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] 520i Dlugo kreci zanim odpali
PostNapisane: 28 marca 2008, 16:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Legionowo
Witam kupilem e 39 520i. mam pytanie bo jak odpalam czy zimny czy goracy to musze dlugo krecic zanim odpali. Co moze byc tego przyczyna? A i nie wiem czy to ma zwiazek ale smierdzi spalonym olejem ale nie z rury.
Prosze o pomoc Adam


Ostatnio edytowano 5 kwietnia 2008, 17:57 przez mlody, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2008, 17:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
a skąd ci śmierdzi? Jak silnik zachowuje się jak już odpalisz? Chodzi równo czy szarpie itp itd? I jeszcze jedno ile to znaczy długo? Opisz dokładnie bo trudno się domyślać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2008, 17:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Legionowo
gdzies z silnika jest ten smrud oleju. A rozrusznik kreci z 5 sekund i ciezko odpala, a potem sa rowne obroty 600


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2008, 17:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
Ja standardowo po zakupie autka zmieniam oleje i świece. Jak wiadomo świece to podstawa więc sprawdź w jakim są stanie te które Ty masz. Autko jest na benzynie czy gazie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2008, 17:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Legionowo
Jest na benzynie. Ok moze i to wina swiec lub cewek ale dlaczego smierdzi olejem?
A jesli to nie cewki ani swiece ani przewody czy jest cos jeszcze co moze byc za to odpowiedzialne?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2008, 18:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
Może gniazda świec masz zalane olejem.To częsty przypadek.Olej dostaje sie pod fajki zapłonowe i powoduje przebicie iskry na mase.Ściągnij cewki i popatrz przy okazji zmien świece i fajki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2008, 18:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
Wystarczy żeby gdziekolwiek na silniku rozlane było trochę oleju czy na bloku czy na kolektorze) po nagrzaniu będzie śmierdziało olejem - normalne

powodów może być wiele od świec i cewek po zarżnięty silnik(jeśli nie ma sprężania) ale ja stawiam na drobne niedomagania układu elektrycznego. Uważam że nie masz czym się martwić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2008, 18:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Legionowo
Myslalem zeby jechac na sprawdzenie komputerowe. Wykaze mi ewentualne problemy o ktorych piszemy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2008, 18:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Legionowo
Andzrej3510- a jesli to gniazda swiec to trzeba wymieni uszczelke pod zaworami?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2008, 18:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
Wykaże błędy ale nie np. słabą kondycje silnika. Polecam ja tak robie komputer i wykasowanie błędów i ogólny przegląd jednostki ale na to chyba za późno skoro już kupiłeś


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2008, 18:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Legionowo
Hmm.. Dzieki za rady, zaczne od swiec i cewek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2008, 18:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
Cytuj:
Andzrej3510- a jesli to gniazda swiec to trzeba wymieni uszczelke pod zaworami?


Czasami wystarczy dokręcić świece. A z tym przeglądem to się zastanów często pozwala to uniknąć większych wydatków. Zazwyczaj jak ktoś sprzedaje auto to już w nie nie inwestuje i pewne rzeczy po prostu trzeba zrobić przy autku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2008, 18:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
Hmm.. Dzieki za rady, zaczne od swiec i cewek

cewki to na razie zostaw w spokoju. U siebie mam jeszcze oryginalne i są w porządku. Swiece, fajki to jest podstawa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2008, 11:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Legionowo
Wymienilem swiece i zadnej roznicy. Jeszcze te fajki zobacze...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2008, 16:34 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
znając życie to czujnik położenia wału korbowego ...jedz na komputer i Ci wyjdzie to co ja pisze :P

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 08:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Legionowo
No wlasnie tez myslalem zeby jechac na komputer i sprawdzic. W poniedzialek pojade i bede pewny jak cos wyjdzie. Trudno to sie wymienia? Sam dam rade wrazie czego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2008, 16:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Sokó³ka
młody I jak juz zdiagnozowałes co było nie tak??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2008, 11:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Legionowo
Tak zdiagnozowalem...Borsuk mial racje czujnik polozenia walu korbowego, pojechalem na komputer i sprawdzilem.
Dzieki Borsuk!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 13:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: Kuj-Pom
Przestało smierdzieć olejem kolego?
Mam podobny problem - czuć olej ale nie z rury na zimnym silniku.
Poza m jak mu odwali to na ciepłym długo kręci i schodzi nisko na obrotach by po chwili powrócić do normalnego stanu - 520 E39.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 20:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Legionowo
Olejem nadal smierdzi... a to dlatego ze mam od spodu zalanego olejem i po nagrzaniu on sie wypala.
Najlepsza opcja to jest ten komputer


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL