BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2025, 21:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] znosi auto w prawo
PostNapisane: 3 maja 2008, 08:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 118
Lokalizacja: goleniĂłw
znosi auto (na pierwszych 50m),nowe tarcze,wyważone,zbieżność prawidłowa,luzów brak,nowe felgi i opony,serwis powiedział ,że nie było bite.nie wymieniłem tylko klocków,bo są dobre-czy może też je wymienić?wcześniej miałem bicie i drżenie kierownicy -znowu wróciło.

_________________
jurek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2008, 12:14 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 104
Lokalizacja: Lipówki
Moje BMW: e46 2.0i
Kod silnika: M52
sprawdź czy ci się fele nie grzeją. może zacisk ci nie działa tak jak trzeba(nie odbija do końca)
pozdro

_________________
Moje e61


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2008, 19:56 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
trafna uwaga to bardzo prawdopodobne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2008, 21:39 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
jak masz 4 opony takie same to zamień np. lewe przednie na lewe tylne, albo zrób to samo na prawej stronie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2008, 00:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Lokalizacja: BĂŞdzin
Ja bym zaczął od sprawdzenia ciśnienia w oponach. Potem zbieżność/geometria (uwaga na fachowców z norauto). Skoro wymieniłes tarcze, nie masz luzów to wiele nie zostało do sprawdzenia... może tarcze znów się zwichrowały? Ja tak miałem z nowymi ATE 2 razy... po 300 km się krzywiły, a nie było deszczu/kałuży itp.

Może masz piastę wykrzywioną? Na to nikt nie patrzy, a ja miałem strzał krawężnikiem w koło i piasta się wykrzywiła... 3 mechaników szukało przyczyny bicia.

Reasumując: po mojemu... ciśnienie, zbieżność/geometria, tarcza, piasta, klocki/zacisk... potem dopiero układ kierowniczy...

_________________
http://pl.youtube.com/watch?v=fy18NUod8Ho&feature=related


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2008, 07:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: golenĂłw
lewy zacisk czyściłem,prawego nie.wyglądał na prawidłowo pracującego.wyczyszczę go profilaktycznie.jak sprawdzić czy piasta jest krzywa?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL