Art napisał(a):
jak wypada awaryjność 540-tki bo to sporo pali a jak bym miał jeszcze spore wydatki na naprawy to sobie odpuszczę ten model.
awaryjnosc wypada roznie. 4.4 ma swoje prawa i wszystkim mocno tarmosi - od elementow przeniesienia napedu do osprzety silnika włącznie.
Najczestsze przypadłosci to :
membrana , padniete cewki, nierowna praca na jałowym, zapchane katy, odkrecajaca sie pompa oleju, wycieki z simmeringow wału , spod pokryw zaworow, w manualu koło dwumasowe i synchronizatory 2 i 3 biegu, w automacie skrzynia powyzej 200 000 km - podzespoł zwiekszonego ryzyka- . Czesto pada alternator.
Rzadziej padają popychacze zaworow i rozrząd.
Czeste usterki dotyczą układu chłodniczego, termostat jest na 105'C wiec wszystko mocno sie nagrzewa i czasem jakis element sie poddaje.
Spalanie- od 18 w miescie , trasa od 11 . Jak zaczniesz dawac w palnik to nie bedziesz juz wiedział, jaką wskazowke masz najszybszą na zegarach.
