BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 15:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Bez krokowca chodzi lepiej ?
PostNapisane: 11 czerwca 2008, 21:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Lokalizacja: Kobylin
Moje BMW: e39 540
Kod silnika: m62b44TU
WITAM
Jestem nowym użytkownikiem tego Forum. Szukałem wszędzie i przyczyny jednoznacznej na mój problem nie znalazłem. A wiec. Kupiłem niedawno BMW e39 540 kombi w manualu z 98r. na sekwencyjnym gazie. Auto jak jest rozgrzane to chodzi super ale poranny rozruch jest koszmarem. Przerywa strzela po lekkim dodaniu gazu , potrafi też zgasnąć. Wymieniłem czujnik temp płynu, świece sprawdziłem dolot i nic nie znalazłem. Natomiast dzisiaj kiedy na rozgrzanym odłączyłem krokowca auto zaczeło jeszcze lepiej chodzić. Obroty po przegazowaniu są bardzo stabilne. Dodam że wyjełem krokowca i wrzuciłem go do benzyny na noc. Czy to właśnie on morze być przyczyną tego rannego odpalania jak traktor.


Ostatnio edytowano 11 czerwca 2008, 22:33 przez seba540, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2008, 07:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Lokalizacja: Kobylin
Moje BMW: e39 540
Kod silnika: m62b44TU
I co Panowie nikt mi nie podpowie co to może być ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2008, 20:54 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego odpowiedziałeś sobie sam krokowiec odpowiada za stabilizację obrotów biegu jałowego jeżeli wyczyszczenie pomogło to tylko się cieszyć i szerokiej drogi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2008, 22:48 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 81
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: 330 CI
Kod silnika: M54
ja miałem ten sam problem z tym że ja odłączyłem przepływomierz powietrza i też jest lepiej i oznacza to że mam zepsuty przepływomierz teraz jeżdżę na odłączonym aż do zamontowania nowego. pozdrawiam

_________________
Pamiętaj!!! Przyszedłeś na świat bez części zamiennych!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 11:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: DeutSchLaNd
Moje BMW: jest Del Sol i e90
jesli odlaczas a jest roznica na lepsza to by znaczylo ze jest ta czesc uszkodzona ,ale zawsze moga byc jakies wybryki i najlepiej podjechac ana kompa i wydac te 30-70 zeta :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 14:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Lokalizacja: Kobylin
Moje BMW: e39 540
Kod silnika: m62b44TU
OK
to znaczy że krokowy do wymiany. Dzieki za sugestie dam znać jak wymienie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL