BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 18:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Na zimnym silniku nie równa praca
PostNapisane: 2 lipca 2008, 14:20 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 13
Lokalizacja: Internet
BMW E46 318i 1999 benzyna bez gazu. Jak w/w przy odpaleniu silnik nie równo pracuje, skoki obrotów. Przy próbie oddania gazu muli go a jeśli silnik sie zagrzeje jest wszystko OK. Co może być przyczyną.
Z góry dzięki za pomoc

_________________
[center] ---------- > ÂŻyje sie raz !!! < ----------
Obrazek
Nie ma gÂłupich pytaĂą sÂą tylko gÂłupie odpowiedzi![/center]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2008, 14:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: PoznaĂą
Leć na kompa i zobaczy czy w błędach nie ma czujników położenia wału oraz czujnika wałka rozrządu. Do tego jak zdejmiesz osłonę poruszaj kablami może masz przebicie. Mi po wymianie czujnika wałka rozrządu wszystko wróciło do normy.

Pozdro

_________________
pozdro od www.bmw-klub-poznan.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2008, 12:08 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 13
Lokalizacja: Internet
Dzięki takie były moje przypuszczenia jak znajdę usterkę to napisze.

[ Dodano: 25 Listopad 2008, 19:22 ]
Mechanik przeczyścił przepływomierz. Problem znikną na dwa tygodnie i znowu zaczęło mulić auto. Po wypięciu po rozłączeniu przepływomierza "nie ten samochód". Zero nierównych obrotów jest dużo mocniejszy przypuszczam iż spalanie również nie małe :( ale zakupiłem już nowy BOSCH i na dniach zamienię.
Pozdrawiam

_________________
[center] ---------- > ÂŻyje sie raz !!! < ----------
Obrazek
Nie ma gÂłupich pytaĂą sÂą tylko gÂłupie odpowiedzi![/center]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL