BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 22:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] odcięcie zapłonu ......... ? 530d
PostNapisane: 17 września 2008, 09:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 67
Lokalizacja: Małaszewicze Duże
Moje BMW: E39 3.0d
Kod silnika: m57
Witam wczoraj kiedy sobie lekko wdusiłem w pedał gazu jechałem 180km/h ale dalej coś nie zabardzo mogłem jechać bo poprostu obroty mi nie wzrastały .... ( przy około 4000 obr/min zaczynało przerywać) zazwyczaj odcinało dopiero przy 4500 obr/min czy to moze być jakis brudny filtr , ze ropa nie dochodzi do silnika czy cos innego kilka dni temu spkojnie osiagałem 200km/h .... w czym moze być problem ...e39 530d .Proszę o odpowiedzi .Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 17 września 2008, 10:41 przez cooolman88, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, 09:22 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
ropa i filtr :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, 09:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 67
Lokalizacja: Małaszewicze Duże
Moje BMW: E39 3.0d
Kod silnika: m57
w jaki sposób wyczyscić filterek z tych śmieci :/
PS. a gdzie on wogóle jest :zdziwko: Proszę o pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 05:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
filtr masz pod maska i nie czysci sie go, a wymienia. jest po stronie kierowcy, taka metalowa puszka. w sumie o ile dobrze pamietam powinien byc zmieniany przy kazdej wizycie w serwisie. jesli jego wymiana by nic nie wniosla, badz tez zmiana paliwa, to obstawiam dogorywajaca pompe zasilajaca.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2008, 10:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 67
Lokalizacja: Małaszewicze Duże
Moje BMW: E39 3.0d
Kod silnika: m57
Problem rozwiązany , zalałem moją taczkę to pełna kupiłem płyn do przeczyszczania układu paliwowego do Diesla , chyba się to nazywało Xeramic na stacji benzynowej dałem za to 13 zł na allegro 11,86. Mimo , ze tanie jak barszcz ukraiński pomogło:).Silnik równo pracuje i szybko wskakuje na obroty.Dzięki za podpowiedzi i Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL