BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 22:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Problem z 525tds
PostNapisane: 23 września 2008, 22:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Karpacz
Witam!
Mam problem z moim niedawno zakupionym BMW E39 525tds. Otóż problem polega na tym,
że auto po dłuższym postoju słabo pali, co gorsza po odpaleniu nierówno chodzi, kopci na biało i po chwili gasnie, wcisniecie gazu najpierw powoduje przyspieszenie zgasniecia (wejdzie na nieco wyzsze obroty po czym obroty odrazu spadaja-pedal gazu nic nie daje i auto gasnie), po 2, 3 odpaleniach wchodzi nierówno na obroty i kopci, po jakiejs chwili wszystko jest juz normalnie, wyglada to tak jakby sie zapowietrzał i po chwili jest ok.
Napewno nie jest to pompa wtryskowa. Zauwazyłem jeszcze, ze gdy auto stoi z góry jest jakby lepiej. Intercooler jest dosc mocno zachlapany olejem, czy mozliwe, ze to jego wina?
Czy wina turbiny? Bo ten olej to chyba z turbiny. Czy mozliwe, ze odpowiedzialny jest za to filtr paliwa, bo i z taka opinia sie spotkałem. Prosze o szybką odpowiedz. Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 24 września 2008, 06:25 przez Cormer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2008, 00:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Karpacz
Tak świece są ok. Dzisiaj sprawdze, czy nie jest to czujnik od temperatury, ten pod kolektorem, bo wyczytałem, że on może być tego przyczyną. Także napisze jak bede wiedział co z tym czujnikiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2008, 22:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Karpacz
Przyczyną był uszkodzony czujnik temperatury ten pod kolektorem ssącym, autp paliło też przez to dużo więcej. Juz jest ok. :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL