BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 23:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Po zmianie amortyzatorów z przodu lekko bije kiera
PostNapisane: 5 października 2008, 23:44 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 768
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Moje BMW: E46 Coupe
Kod silnika: M54b25
Witam po zmianie amortyzatorów z przodu jak wyjechałem z warsztatu było git jednak po ok 300 Km czje że przy lekkim hamowaniu bije mi kiera lekko na prawo a jakieś 5000KM wymieniałem tarcze z przodu i klocki więc co to może być? czy warsztat popenil jakis blad przy zakadaniu nowych amortyzatorow?

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2008, 23:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E34 i E36
Kod silnika: M60 i M50
moze im auto spadlo z podnosnika na tarcze i pogielo :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2008, 23:53 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
czy warsztat popenil jakis blad przy zakadaniu nowych amortyzatorow


Do upuszczenia zwrotnicy na tyle aby można było wysunąć z niej amorek potrzeba wybić gałkę kierowniczą, gdyż osadzenie drążka kierowniczego w kuli nie pozwala na tak duże opuszczenie. Częto się zdarza, że drążek ten wygina się w najcieńczym miejscu a mianowicie tuż przed samą kulą w której jest osadzony.

Sprawdziłbym na Twoim miejscu, czy przypadkiem nie ma delikatnych luzów na układzie kierowniczym.

Trudno jednoznacznie określić, co rozkręcali i na ile, by amorki wymienić, więc w szczegóły trudno mi wnikać. Kwestia z drążkiem kierowniczym jest nagminna i czasem zaskakująca. Często wymieniałem drążki, które z jakichś nie dokońca ustalonych przyczyn były wygięte......powód jednak znam i na to uczulam. :]

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL