Cytuj:
czy warsztat popenil jakis blad przy zakadaniu nowych amortyzatorow
Do upuszczenia zwrotnicy na tyle aby można było wysunąć z niej amorek potrzeba wybić gałkę kierowniczą, gdyż osadzenie drążka kierowniczego w kuli nie pozwala na tak duże opuszczenie. Częto się zdarza, że drążek ten wygina się w najcieńczym miejscu a mianowicie tuż przed samą kulą w której jest osadzony.
Sprawdziłbym na Twoim miejscu, czy przypadkiem nie ma delikatnych luzów na układzie kierowniczym.
Trudno jednoznacznie określić, co rozkręcali i na ile, by amorki wymienić, więc w szczegóły trudno mi wnikać. Kwestia z drążkiem kierowniczym jest nagminna i czasem zaskakująca. Często wymieniałem drążki, które z jakichś nie dokońca ustalonych przyczyn były wygięte......powód jednak znam i na to uczulam.
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)