BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 13:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Co moze miec wpływ na zła prace przepływomierza?
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 10:43 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
Witam
Jak w temacie co może mieć wpływ na zła prace przepływki?Pytam dlatego ze:
-wymieniłem przepływomierz bo na kompie pokazywało błąd przepływomierza oraz błąd czujnika powietrza zasysanego :kwasny:
-wymieniłem na nowy i samochód jeździ gorzej niz na starym (oraz na wypiętym przepływomierzu)

co jest grane?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 13:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego
błąd przepływki może wyskoczyć również przy innej awarii
jeżeli ten gość wykrył błąd przepływki to powinien powiedzieć na czym ten błąd polega
bo przepływkę można zdiagnozować na kompie
musi ona mierzyć określony przepływ powietrza zależny od typu i podawać do kompa sygnały napiecia mniej więcej od 1,2 do 4,5V jeżeli te parametry są zachowane tzn. że przepływka jest OK
duży wpływ na pracę przepływki ma filtr powietrza
mam nadzieję że po wymianie elementów błędy zostały skasowane


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 13:52 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
W takim razie to nie przepływomierz. Według mnie sprawdzić trzeba czy zawór EGR nie jest zanieczyszczony, kierownicę w turbinie też mogło szlak trafić, czasami też może to być czujnik na filtrze paliwa chociaż ma on trochę inne objawy (jedzie ledwo ledwo i nagle dostaje pary i za chwilę może być to samo). Ogólnie to jest nieprzyjemna usterka, częściej spotykana w 2,0d. Czasami może być tak że wszystko wymienisz i źle będzie nadal :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 21:14 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
Cytuj:
musi ona mierzyć określony przepływ powietrza zależny od typu i podawać do kompa sygnały napiecia mniej więcej od 1,2 do 4,5V jeżeli te parametry są zachowane tzn. że przepływka jest OK


według kompa (na nowym przepływomierzu) pokazywało parametry:400 (na wolnych obrotach) oraz 1000(po wciśnięciu gazu) dawkę powietrza..

na starym przepływomierzu jeździ dobrze ale go szarpie w okolicach 2 tys


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL