BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 23:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] e46 coupe m54b25 coś ja trzyma gdy chcę wprowadzić w p
PostNapisane: 11 października 2008, 00:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław
Panowie, pytanie dość idiotyczne i aż głupio je zadać. Chciałem ostatnio pobawić się na parkingu sklepowym, powyłączałem systemy jak należy więc w tym na pewno nie leży problem. Otóż cisnę ją na 1 do końca a ona nie chce stracić całkiem przyczepności i kręcić bączków tylko jeździ w kółko paląc gume na jednym kole (to normalne, wiem) i od czasu do czasu się lekko uślizgnie więc wrzucam 2 i tak samo. W dodatku przód jakby podskakiwał i czuć to zwłaszcza przy skręconej na maxa kierownicy. Zaznaczam, że nie jestem jakimś wieśniakiem który pali ciągle gumę, więc prosze się powstrzymać do głupich komentarzy. Chciałem tylko chwile się pobawić ale widzę, że na zwykłym asfalcie się nie da bo na kostce czy śliskiej nawierzchni tego problemu w ogóle nie ma i lata jak trzeba. Jeżdżąc e30 320 kolegi albo e36 325 problemów żadnych z tym nie ma. Pytam bo dziwi mnie, że e30 2.0 kolegi kręci się jak szalona a na dwójce staje w kłębach dymu a moja nawet się równać nie może. Jeździłem tą e30 i różnica ogromna. Silnik sprawny bo przyspieszenie prędkość max itp. w porządku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2008, 12:28 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
Widocznie nie da sie wylaczyc calkiem antyposlizgu. Slyszalem ze tak moze byc: niby nie aktywny ale wraz czuwa nad twoim bezpieczenstwem.
Inna sprawa ze jak nie masz blokady mechanizmu to kreci sie to kolo co ma lekko, moze stan bokiem na recznym i wtedy czadu:))
Odrazu zaznaczam ze ja tez nie krece, no moze w zime:))

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2008, 12:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
e30 jest bardziej podatna na takie rzeczy.

wylacz calkowicie system ASC, przytrzymujac przycisk z 10-15 sekund


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2008, 13:16 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 56
Lokalizacja: mogilany
Moje BMW: e91 lift
witam na poczatek to wyłacz DSC czyli jak przyczymasz pszycisk to ma sie zaswiecic kontrolka na srodku od trakji a potem na zułto klocki hamulcowe wtedy masz w pełni wyłaczony system kontroli


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2008, 14:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław
Panowie dzięki za wskazówki ale wyłączam system tak jak trzeba, tzn świecą się dwie kontrolki ale na zwykłym przyczepnym asfalcie sytuacja wygląda dokładnie jak na tym filmiku. W normalnej miejskiej jeździe nie ma problemu wypaść gdzieś bokiem z zakrętu albo poszaleć i pokręcić się na kostce czy też śliskiej nawierzchni, ale w normalny słoneczny dzień na zwykłym asfalcie po prostu się nie da i wygląda to jak powyżej. Zaznaczam po raz kolejny, że nie jestem jakimś katem, który zajeżdża auto itd. po prostu raz na jakiś czas lubię się pobawić i tyle a że w słabszym e30 kolegi którym jakiś czas jeździłem było to banalnie łatwe i bezproblemowe to zacząłem się zastanawiać co jest nie tak. Podejrzewam, że po prostu taki już urok e46. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2008, 14:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Grunt żeby nie było tak: http://pl.youtube.com/watch?v=jyO19BCPo1s

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2008, 14:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: warszawa
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2008, 15:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław
Hehe ten film już widziałem. Niestety na suchym dobrze przyczepnym asfalcie dokładnie tak jest, oczywiście poza uderzeniem :rotfl: :D Swoją drogą to chyba nie było m3 ? :P Ale co tam, grunt to miec neony :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL