BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 07:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] problem z Wiatrakiem do chłodnicy
PostNapisane: 15 października 2008, 22:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Gorzow Wlkp.
Witam ma pytanko zakupiłem bmw e46 po wypadku zmontowałem ja wszystko git działa tylko mam pytanko jak tylko zapale bmw to załancza mi się wiatrak do chłodnicy i nie wiem czemu przecież :( proszę o pomoc z góry dziekuje za pomoc pozdrawiam


Ostatnio edytowano 16 października 2008, 07:35 przez Bonsai, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 22:49 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
Bonsai napisał(a):
bmw to załancza mi się wiatrak do chłodnicy i nie wiem czemu przecież
to normalne bmw stosuje sprzegło wiskotyczne :) jezeli na pracującym zimnym silniku wiatrak jestes w stanie zatrzymac ręką a na ciepłym nie to wszystko jest na swoim miejscu

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 22:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
kazio1919 napisał(a):
Bonsai napisał(a):
bmw to załancza mi się wiatrak do chłodnicy i nie wiem czemu przecież
to normalne bmw stosuje sprzegło wiskotyczne :) jezeli na pracującym zimnym silniku wiatrak jestes w stanie zatrzymac ręką a na ciepłym nie to wszystko jest na swoim miejscu



:zdziwko: tylko nie próbuj sprawdzać ręką przy pracującym silniku czy dasz rade zatrzymać czy nie

Bonsai jaki masz silnik w tym e46???

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2008, 08:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Gorzow Wlkp.
dzięki za informacje tylko dziwne ze jak odpalam BMW to po 4 sekundach uruchamia się wiatrak zobaczę jak będe jechał to może przestane chodzić a model mam w benzynie 1,8 pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2008, 09:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Bonsai napisał(a):
dzięki za informacje tylko dziwne ze jak odpalam BMW to po 4 sekundach uruchamia się wiatrak zobaczę jak będe jechał to może przestane chodzić a model mam w benzynie 1,8 pozdrawiam



W takim razie nie masz wiska, tylko wiatrak jest elektryczny jak w większości samochodów (innych niż BMW). Byc może coś sie dzieje z czujnikiem który odpowiada za właczanie wentylatora. Sprawdz jak wiatrak się zachowuje gdy silnik się rozgrzeje, czy włacza się drugi szybszy bieg. Tylko nie ręką.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2008, 22:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Gorzow Wlkp.
dobrze mowisz może być ten czujniczek a gdzie on się mieści ten czujniczek ? jak moge wiedziec na wentylatorze ? o widze ze tez jesteś z GW :) a czy sie włancza 2 bieg wiatraka to chyba tak bo głośno nawed pracuje i szybko :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2008, 22:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05

wydaje mi się ze wystarczy ze sprawdzisz następująco, odpal zimny silnik, popatrz na wentylator i zwróć uwagę czy po paru minutach pracy silnika zacznie kręcić się szybciej, niż tuż po odpaleniu. Jeśli tak to 1 i 2 bieg pewnie działa i wszystko jest ok. Niestety nie wiem gdzie jest czujnik od wentylatora, większość BMW ma wisko wentylatora.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2008, 23:50 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
stones1 napisał(a):
W takim razie nie masz wiska, tylko wiatrak jest elektryczny jak w większości samochodów (innych niż BMW). Byc może coś sie dzieje z czujnikiem który odpowiada za właczanie wentylatora. Sprawdz jak wiatrak się zachowuje gdy silnik się rozgrzeje, czy włacza się drugi szybszy bieg. Tylko nie ręką.
_________________
kolega nie podał modelu silnika wiec mój post niebył podyktowany niewiedzą tylko zalożeniem ze opisana przypadłośc jest wynikiem wadliwej pracy viska

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2008, 00:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
kazio1919, zgoda, w końcu w BMW wiatrak elektryczny to rzadkość, jednak uważam że rada z próbą zatrzymania ręką wiatraka na gorącym silniku przy opatrznym zrozumieniu może się zakończyć poważnym uszczerbkiem na zdrowiu ;)

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2008, 10:18 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
stones1 napisał(a):
wiatraka na gorącym silniku przy opatrznym zrozumieniu może się zakończyć poważnym uszczerbkiem na zdrowiu
na gorącym owszem jednak na zimnym niekoniecznie :) i gruba rękawica jak najbardziej wskazana

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2008, 10:38 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
a masz klime?

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2008, 16:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 128
Lokalizacja: Malopolska
ja mialem podobnie tylko ze mi odrazu na 2 biegu wiatrak zaczol . a czujnik nie wiem jak ty ale ja mam po lewej stronie chlodnicy na dole tam do chlodnicy dochodzi waz i w nim od gory jest wpiety czujnik . wymienilem go i ok :)

_________________
kaliknij tutaJ http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... c&start=40


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, 14:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Gorzow Wlkp.
dzięki za informacje możesz mi pokazać na allegro dać linka jak on wygląda ? z góry dziekuje za info


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL