BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 07:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] prosba o porady
PostNapisane: 26 października 2008, 08:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 53
Lokalizacja: okolice Mińska Maz.
witam wsztstkich
jestem nowym uzytkownikiem BMW 320d :) wczesniej jezdzilem tylko japonczykiem :( chcialbym uzyskac jakies cenne informacje na temat tych autek, jak sie sprawuja pod wzgledem mechanicznym, na co trzeba zwracac szczegolna uwage, itp...
z gory dziekuje :)[/quote]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 09:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 206
Lokalizacja: Lublin
wymieniaj podstawowe rzeczy na czas,dbaj bardziej jak o siebie ,tankuj i śmigaj sobie ciesząc sie z jazdy :D
ja mam 1.8 na 12tys km w ciągu 3 miesięcy wymieniłem filtry i termostat
jaką masz wersje 136 czy 150KM??

_________________
Jestem jedną z tych osób, które potrafią manipulować Twoim czasem, wiesz dlaczego? bo tracisz go czytając mój podpis, który nie ma w ogóle sensu. :hoho:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 10:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 53
Lokalizacja: okolice Mińska Maz.
moja bunia ma 136 km


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 10:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 895
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: E39 Touring lift
Kod silnika: M57 D30
W E46 często padają wachacze z przodu.
W modelach do 2001 roku były przypadki wyrywania się tylnego zawieszenia przy brutalnej jeździe.
Jak będziesz dbał tak będziesz miał ;)
Nie żałuj na olejach , filtrach ,podzespołach zawiechy i innych.
Tutaj nie zaoszczędzisz.
Sprawdź stan termostatu , pompy wody i visco.
Nie przegrzej silnika !!!
Diesel - na zimnym spokojniutko. Po jeździe wychładzaj turbinę zanim wyłączysz silnik.

_________________
Moje E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 85&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 10:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 895
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: E39 Touring lift
Kod silnika: M57 D30
A jak już wszystko będziesz miał dopracowane , sprawdzone i powymieniane i nie będziesz katował auta to będziesz długo zadowolony z bezawaryjnej eksploatacji.
Auta są bardzo dobre i niezawodne .
E46 rewelacyjnie się prowadzi , ale nie oczekuj komfortu z serii 5 czy 7.
Dają dużo frajdy z jazdy , ale wszystko z głową :)

Poczytaj na forum wątki o E46, tam poczytasz o problemach trapiących użytkowników tego modelu i sposobów zaradzania im.

_________________
Moje E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 85&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 11:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 53
Lokalizacja: okolice Mińska Maz.
a jeszcze cos mi sie przypomnialo a mianowicie na kazdym biegu miedzy 2500-3000 obrotow traci moc :zdziwko: ciagnie dalej ale juz tak nie przyspiesza, obrotomierz mija 3000 i wszystko wraca do normy, podlaczylem ja pod komp i bez zadnych efektow, wszystko jest ok :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 21:55 
Mam takie pytanko propo silnika 330d z 2001r. Jaki w nim jest rozrząd? Znajomy mechanik powiedział mi że dokładnie ten silnik robili z paskiem albo łańcuchem? Podobno można to rozpoznać po oznaczeniach silnika, jeśli tak to jak?


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL