BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 03:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Dziwne drgania po odpaleniu auta rano
PostNapisane: 3 listopada 2008, 15:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Lokalizacja: Niechorze
Moje BMW: e46 316I 1.9
Kod silnika: M43TU
:wstyd: Witam

Mam problem z autkiem:
Rano ( po nocy) gdy od pale auto silnik się kręci obroty ok 900-1000 to słychać i czuć dziwne drgania auta, jak dodam gazu i puszczę to drgania ustępują i wtedy silnik pracuje normalnie
drugim problemem jest to że gdy auto jest zimne i chcę ruszyć ( 1500-2000) zaczyna szarpać i chce zgasnąć ( jak by nie dostawał paliwa) słychać dziwny głuchy stuk jak metal o metal
wymienione są wszystkie filtry płyny,krokowiec wyczyszczony, czy może być to lambda albo kable ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2008, 18:46 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
te metaliczne stuki i drgania mogą pochodzić od sprzęgła albo koła dwumasowego
ale to tylko domysły


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2008, 08:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Lokalizacja: Niechorze
Moje BMW: e46 316I 1.9
Kod silnika: M43TU
Te metaliczne stuki to wygląda na to że jest to ten łącznik (guma) między wałem a skrzynią
jest nieco wyrobiony i chyba to te naprężenia które tam się robią przy nagłym zerwaniu auta do jazdy.

co do sprzęgła lub koła dwu masowego to jakie powinny być konkretne obiawy ??
gdzieś czytałem na forum że mogą to być popychacze ale czy na pewno ...
zastanawiające jest to , skąd te szarpnięcia na takich obrotach przy 2 biegu ( wrażenie odcięcia paliwa) czy to sonda lambda ? jak tak to która bo w e46 są dwie czy nie ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL