BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 11:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Nieprawidlowe polozenie kierownicy
PostNapisane: 27 października 2008, 00:37 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 65
Lokalizacja: UK
Siemanko wszystkim
Mam maly problem z kierownica w e46 qp z 2001 roku, mianowicie podczas jazdy na wprost - kierownica znajduje sie w polozeniu nieodpowiadajacym kierunkowi jazdy (jest skrecona w prawo o jakies 10*) Z problemem tym bylem juz u 2 mechanikow jednak ci zgodnie twierdza ze z trakcja elementami kierowniczymi jest wszystko w pozadku. Wymyslilem sobie ze jesli trakcja jest OK ulkad kierowniczy tez to ktorys wczesniejszy wlasciciel musial zciagac kierownice i pedczas zakladanie umiescil ja troszke skrecona.
Sa to tylko moje domysly wiec chcial bym poznac opinie, rady doswiadczonych forumowiczow ewentualnie jesli ktos moze podac link jak zdemontowac kiere (multifunction) krok po kroku.
czekam na wasza pomoc :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2008, 06:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Swietokrzyskie
Moje BMW: E46
Nie demontuj kierownicy. Musisz ustawic dobrze zbierznosc. Ktos to pewnie robil wczesniej i zle ustawil kierownice. Podjedz na jakas dobra stacje diagnostyczna i zrobia Ci to.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2008, 19:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 176
Lokalizacja: Dublin
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
Dokładnie tak jak pisze energy11, nie domontuj kiery, jedz na zbierznosc, miałem ten sam problem, ustawienie zbierznosci pomogło.

_________________
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Zycie!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2008, 19:22 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
A ja wykreciłem kierownice (sruba jest pod kopułką sygnału) i przesunałem kierownice o jeden ząbęk i jest ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2008, 01:14 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 65
Lokalizacja: UK
energy11 napisał(a):
Nie demontuj kierownicy. Musisz ustawic dobrze zbierznosc. Ktos to pewnie robil wczesniej i zle ustawil kierownice. Podjedz na jakas dobra stacje diagnostyczna i zrobia Ci to.

i tutaj wlasnie jest problem zwiedzilem juz wszystkie warsztaty w okolicy i wszedzie gdzie nie pojade to slysze ze zbierznosc jest perfect a ci co probowali ustawic ja jeszcze raz poniesli porarszke trakcja 10/10 kierownica w tym samym miejscu :( a nie sa to jakies przydomowe warsztaty tylko duze stacje diagnostyczno/naprawcze :/
jesli ktos bylby w stanie szczegolowo opisac jak przesunac kierownice o kilka zabkow badz podac linka do strony z opisem jak to zrobic bylbym wdzieczny, nie chce zabierac sie do tego bez przygotowania zwlaszcza ze w kierownicy jest poduszka i przyciski sterujace radiem (boje sie ze wyskoczy jakis blad albo cos nie bedzie ryrac)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2008, 05:19 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
To odłącz akumulator.Błąd się nie pojawi.POszukaj bo u ciebie tam powinny być ina klucze imbusy.Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, 12:52 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 65
Lokalizacja: UK
No i racja przyjacielu z tym aku. ale pojawia sie maly problemik gdyz w mojej kierownicy te dwie srobki sa zaclepione {meterial z ktorego wykonana jest tylna czesc kiery w miejscu gdzie sa srobki jest tylko naciety ,nie ma tam okraglego otroru} i nie da sie kuknac jaki klucz to ma byc imbus gwiazdka jaki rozmiar ???? :zdziwko: nie chce tak krecic na chybil/trafil bo nie chce ich obrobic niechcacy :wstyd: .wiec jesli ktos wie jaki klucz tam zapodac prpsze odpisz :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2008, 21:04 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Tam sie nie wklada kluczy :] .

Prosze poradnik : http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/ ... 7d6180797c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2008, 18:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 458
Lokalizacja: warszawa
Moje BMW: e46 330d touring
Kod silnika: M57N
hej. chciablym sie podlaczyc do tematu bo mam ten sam problem :(

po wymiane tulei w przednich wachaczach i sprezyn z tylu auta kierownica zmienila polozenie i jest troche skrecona w lewo przy jezdzie na wprost

czy trzeba ustawic zbieznosc i czy istnieje mozliwosc ze zle zostaly zalozone tuleje?
czy peknieta sprezyna z tylu miala wplyw na kierunek jazdy?(auto bylo troche przechylone na jedna strone)

z gory dzieki, pozdr

_________________
moj touring viewtopic.php?t=28020
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2008, 19:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: KrakĂłw
dan_jo napisał(a):
hej. chciablym sie podlaczyc do tematu bo mam ten sam problem :(

po wymiane tulei w przednich wachaczach i sprezyn z tylu auta kierownica zmienila polozenie i jest troche skrecona w lewo przy jezdzie na wprost

czy trzeba ustawic zbieznosc i czy istnieje mozliwosc ze zle zostaly zalozone tuleje?
czy peknieta sprezyna z tylu miala wplyw na kierunek jazdy?(auto bylo troche przechylone na jedna strone)

z gory dzieki, pozdr


Po wymianie wszelkiego rodzaju tulei metalowo gumowych w zawieszeniu itd. zawsze jedziemy pozniej na geometrię bo w warsztacie "na oko" nigdy nie ustawia Ci tak samo jak było:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL