BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 17:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] silnik sie grzeje
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 18:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Konin
Wiec tak w moim e39 528i uklad chlodzenia sie zapowietrza(zachowuje sie tak jak by nie bylo obiegu) nie wiem co jest grane...pierszy mechanik stwierdzil uszczelka po glowica do wymiany WYMIENIONA znow to samo...u drugiego wymieniony termostat pompa wody sprawdzona chlodnica wyjeta i przeczyszczona .... co robic mechanik powiedzial ze oprocz tego visco do wymiany jutro bedzie wymieniane ale jak by visco bylo uszkodzone to uklad by sie zapowietrzal??dodam jeszcze ze weże puchną gorny gorący dolny mozna powiedziec ze zimny co tu jest grane GLOWICA??aaa po wymianie termostatu samochod stal okolo 1h na placu na chodzie wskazowka idelalnie na polowie ale zaraz jak wyjechalem okolo 7km znow sie grzeje co jest??


Ostatnio edytowano 4 stycznia 2007, 19:50 przez mlodya, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 19:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Wychodzi, że wszystkie możliwości sprawdziłeś, nie mam pomysłu co jeszcze. Ale przede wszystkim powinien być układ solidnie odpowietrzony i odpowiedni poziom płynu.

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 19:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Konin
mam nadzieje ze to kwestia dobrego odpowietrzenia zobaczymy jutro po wymianie visco


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 19:27 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
mlodya napisał(a):
wymieniony termostat


termostat napewno kupiłeś do BMW do danego modelu , a nie pasujący wyglądem i rozmiarem :?: Kiedyś kupiłem do e34 termostat od Merca który był identyczny ale działał odwrotnie do tych w BMW i musiałem kupic drugi bo silnik sie grzał :(

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 19:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Konin
szczerze powiem ze mechanik kupowal jutro sie go zapytam...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 10:22 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: Wrocek
raz trafiłem pajaca,który jakimś cudem wsadził termostat odwrotnie,objawy były podobne do twoich,potem jak sie okazało w wyniku przegrzania pękła głowica i objawy sie nasiliły,aha a w między czasie próbował usunąć usterkę i pozamieniał węże wylotowy z dolotowym przy silniku,co nie zmieniło postaci rzeczy....
auto na szczęście nie było dużej wartości,i to nie było bmw ,ale jednak,debil uszkodził mi auto,wszystko zaczęło sie od wymianu termostatu......
pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 13:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Konin
termostat jest od bmw mechanik sprawdzal go otwiera sie pompa tez ok...dzis zawiozlem mu visco zobaczymy co czas pokaze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 18:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Konin
visco wymienione i to samo nie mozna odpowietrzyc ukladu :( chyb tylko pozostaje glowice wymienic :kwasny: czy macie jakis pomysl :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 21:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: DÂąbrowa T
sprobuj jeszcze raz dokladnie odpowietrzyc, ja tez mialem podobny problem ze swoja, i jak sie okazalo to nie byla dobrze odpowietrzona a ciezko sie ja odpowietrza :( nagrzewnice pootwieraj na maxa, odkrec odpowietrzniki, ja jeszcze nieraz zakrecilem odpowitrzniki i sciskalem reka dolnego weza ktorym plyn wychodzi z chlodnicy i tak wkolko.W koncu dalem mu rade i jest ok. nie wiem jak Ci weze puchna ale jak zakrecisz korek wlewowy to ma byc cisnienie w ukladzie chlodzenia i weze beda twarde, napisz jak sobie z tym problemem poradziles,powodzenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 00:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Konin
dzisiaj walczylem z mechanikiem 4h tyle plynu co poszlo sie pi......ic ile mozna....w poniedzialek zabiermy sie za glowice...wszystko jest dobrze stoi na placu nie grzeje sie nawet specjalnie jechalem okolo 50km!!!! ponizej 2500obrotow i wszystko OK jak juz wiecej na zegarz wskazowka na czerwonym :( gdzies dostaje powietrza naprawde nie wiem co jest grane!a weze twarde jak by mialy wybuchnac zaraz az sie dziwie ze chlodnica wytrzymala :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 14:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: DÂąbrowa T
Mam nadzieje ze skoro mechanik juz to robil to podjal sluszna decyzje, tylko tak mysle dlaczego na wolnych obrotach mozesz jechac :( mialem tak samo i prawie tydzien tak jezdzilem na wolnych bo jak przygazowalem troszke wiecej to gotowalo mi wode.(ja to robilem wszystko na wodzie i dopiero jak bylo ok to zalalem plynem).Moze sprawdz jeszcze korek wlewu plynu czy jest sprawny.Szkoda roboty i kasy jakby to nie byla glowica.Powodzenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 15:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: podlasie
w bloku sa kanaly z plynem i olejem. moze byc pekniety taki kanalek i wtedy bedzie sie grzal.ale nie wiem jak to sie ma do obrotow.mam nadzieje ze to nie to bo wtedy spawanie a zadko sie da i zostaje zmiana motoru


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 20:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Konin
ciekawe jak by taki kanalek byl uszkodzony to czy bylo by widac wycieki po sciagnieci glowicy? a tak pozatym macie moze jakies dobre namiary na kogos z silnikiem 2,8i na sprzedarz tylko zeby byl od e39 bo mam taki drugi i niestety nie pasuje jest od trojki z 2000roku jak cos to mam na sprzedarz...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 21:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Konin
powiec mi co moze byc z tym korkiem wyglada na sprawny...raz jak jechalem to wyskoczyl tak do polowy(zawor bezpieczenstwa czy cos) uratowalo mi pewno to chlodnice....pierwszy mechanik stwierdzil ze w bloku sa zerwane gwinty i okazalo sie ze mial racje dwie sroby mozna bylo odkrecic reką!!!!i w dodatku w gwintach byly sprezynki tzw.reperatrurki zerwanych gwintow...skrecil tak samo na nowych sprezynach i widocznie cos spieprz....teraz samochod stoi u bardziej odpowiedzialnego mechanika...najlepszym rozwiazaniem bedzie na nowo zrobienie gwintow w bloku tylko czy to jest mozliwe czy nie lepiej odrazu nie kupic nowego silnika?? i jeszcz emam pytanko mam drugi silnik 2.8i z 2000 czy jest taka mozliwosc zeby on nie pasowal do mojej bmki tak mi powiedzial mechanik :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 22:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: podlasie
silniki 2.8 sa z rozne.vavos, podwojny vanos. bodajze od 98 roku jest zmiana.nie beda pasowac jak miales inny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 09:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: podlasie
a jezeli pasuje parametrami to od 3 po 5 rozni sie lapami misa i kolektorami a reszta powinna byc taka sama


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 01:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
mlodya napisał(a):
tyle plynu co poszlo sie pi......ic


Napewno miałeś zalane płynem a nie wodą.
Te silniki grzeją się do ponad 100*C więc na wodzie nigdy nie będzie dobrze. Zaczyna sie gotować, zamieniać w parę i zapowietrzać.
Musi być płyn.

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 105 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL