BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 12 maja 2025, 02:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 330d kopci i trzesie przy odpalaniu/stuki przy zmianie
PostNapisane: 11 grudnia 2008, 23:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 62
Lokalizacja: Warszawa
Witam.Posiadam e46 330d 204KM M-Pakiet,problem polega na tym ze strasznie kopci i trzesie po odpaleniu a obroty faluja...wiem ze bylo juz pare takich postow ale nie wyszukalem dokladnej odpowiedzi na ten problem :( Pomoże ktos?
Drugim problemem jest to ze gdy zmieniam bieg np z 1 na 2 lub gdy wlaczam wsteczny bieg z tylu samochodu wydobywa sie glosny stuk,ogulnie po zmianie biegu gdy puszcze sprzeglo na niskim biegu i malym obrotach to dosc mocno szarpie samochodem:/ wie ktos co to za przyczyna??
Kolejny problem to:gasze silnik i straszne kolysniecie samochodem,pisk z silnika i grzechot,co to moze byc u licha??
no i ostatni problem ale najmniej dokuczliwy czyli:mam felgi 18 z tylu opona 255/35/18 a przod to 225/40/18 i tyl ladnie nisko siedzi ale przod jest zbyt wysoko,wyglada jakby samochud byl z przodu podwyzszany jak to zrobic zeby obnizyc sam przod o jakies 2-3cm??

Prosze o pomoc... :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 grudnia 2008, 22:02 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
ten grzechot po zatrzymaniu silnika to może być koło dwumasowe
natomiast szarpanie autem kojarzy mi się z kończacym się sprzegłem
ten stuk po zmianie biegu może się wiązać z łącznikiem elastycznym miedzy skrzynią a wałem
ogólnie masz zajęcie i może narazie daj sobie spokój z obniżaniem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2008, 13:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: Ostro³êka
Moje BMW: E90 318d
Kod silnika: N47d20a
Witam. Mam podobny problem w swojej e46 330d. Chodzi o te trzęsienie po odpaleniu i zarazem kopcenie błękitnym dymem.. i mam pytanie czy udało Ci się już ustalić co jest przyczyną? Osobiście stawiam na świece żarowe, ale obawiam się również czegoś poważniejszego.. Również podczas ruszania jak jest zimna to szarpie (trudno płynnie ruszyć).. Z miłą chęcią wymieniłbym się poglądami na te tematy na gg, mój nr to 7409117.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2008, 17:41 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
poduszki silnika do wymiany.....przy automacie prawa jest inna /tylko orginal/ :hyhy:
swiece zarowe tez do wymiany :zalamany:

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2008, 19:19 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Italia
Witam :) To jest juz nas 3 :| .Posiadam 330d z 2000r i od kilku dni mam te same problemy tzn:na biegu jalowym trzesie calym samochodem i cos stuka delikatnie w silniku ,dymi na blekitno i smierdzi spalenizna :zalamany: Jutro podepne pod kompa i sie zobaczy co dalej. :/

_________________
BMW......i jest zabawa:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2008, 22:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: Ostro³êka
Moje BMW: E90 318d
Kod silnika: N47d20a
italianoPL napisał(a):
Witam :) To jest juz nas 3 :| .Posiadam 330d z 2000r i od kilku dni mam te same problemy tzn:na biegu jalowym trzesie calym samochodem i cos stuka delikatnie w silniku ,dymi na blekitno i smierdzi spalenizna :zalamany: Jutro podepne pod kompa i sie zobaczy co dalej. :/


Stuki w silniku? uu no ja aż tak źle nie mam. Ile masz przebiegu? i jak długo trzęsie? u mnie jest to ok 5-10 sekund i w tym czasie ten śmierdzący błękitny dym i falują obroty.. po tym czasie wszystko ustaje. Mam tak już od jakiegoś dłuższego czasu. Jakiś miesiąc temu wymieniłem u mechanika dwie świece żarowe bo ponoć były padnięte.. i owszem troszke pomogło ale nie do końca (poprostu trzęsło mniej, ale teraz znowu się to nasiliło). Czyżby kolejne świece padły, a może poprostu trzeba wszystkie wymienić i tyle? Jest też trzeci wariant, że jest to coś zupełnie innego??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 12:57 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
widac ze czytac nie potraficie :niepewny:

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 12:58 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=33316 :hyhy:

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 00:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Warszawa
Moje BMW: e39 3.0D 184hp
Witam. Też mam podobny problem tylko, że u mnie przez cały czas, nieważne czy po odpaleniu czy po przejechaniu 200km na wolnych obrotach czuć lekkie bujanie budą i ostre gryzące spaliny. Poza tym przy wolnych obrotach słychać przy silniku w miarę cichy systematyczny stuk. Obroty natomiast mam oki. żadnego falowania. Podejrzewam wtryskiwacze ale może ktoś już się z czymś takim spotkał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 18:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: podkarpackie
Witam. Tez mam ten problem na zimnym silniku, i zidentyfikowany, problemem sa wtryski, nie pamietam wartosci jakie powinny miec ale maja byc na - 0,2 lub -0,5 a jeden dochodzi do +0,4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 18:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Warszawa
Moje BMW: e39 3.0D 184hp
Dzięki za utwierdzenie w przekonaniu. Jak to wtryski to jeszcze nie taka tragedia. Tylko, że koszta trochę bolą. Miłego i szczęśliwego użytkowania :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 23:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: rzeszĂłw
koledzy ma podobny problem jakodpalam to szrpie silnikiem i puszc dymka tak 10sekund ustalilem ze to nie swiece podejzewam ze jeden wtrysk leje bylem tez w serwisie boscha i panowie potwierdzili moje podejzenia mowili ze to czesta usterka!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL