Widzę że nie tylko ja miałem ten problem w swojej E39. Jak ją kupiłem kilka lat temu to założyłem oponki 265 i autem się nie dało jeździć


Jak masz numer "2", te tuleje mają duży wpływ na odczucie auta np. w koleinach. To polecam wymienić, nawet jak pseudo mechanik twierdzi że są dobre. Dopiero w momencie jak się je wyciągnie to widać czy są tak naprawdę dobre czy nie.
Polecam również brechę i trzepak na stacji diagnostycznej. Tam widać jak te tuleje pracują.
Co do zbieżności to proszę was nie róbcie zbieżności u jakiś partaczy co robią to na latarkach albo świeczkach z wassewagę z obi ;/
Geometrię najlepiej ustawiać w BMW albo w serwisie co ma komputer do robienia geometrii pod BMW. żeby kierownica była idealnie prosta trzeba ją podłączyć pod komputer i ustawić punkt zero, dopiero potem ustawiać geometrie. Najlepiej sobie usiąść w aucie i pełny bak, w końcu tak się poruszamy po drogach.
Jeżeli pływa również przód to polecam sprawdzić na końcówkach drążków kierowniczych tą tuleje która wchodzi do zwrotnicy. Niestety nie da się tego elemntu kupić w ASO, jedynie dorobić u tokarza. Są też czasami na allegro takie. Ważne żeby kołnierz tej tulei nie był pęknięty.
Niestety BMW E39 niema najlepszego zawieszenia na polskie drogi i tak samo jak hamulce w tym aucie to zawieszenie jest trochę za słabą pod tą masę.