BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 14:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Problem z moca, przyspieszaniem, overload
PostNapisane: 14 marca 2011, 23:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 103
Lokalizacja: Wrocław /Czestochowa
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47
Witam,

Kolega zakupil e46 320d, przy probie przyspieszania silnik traci na mocy, po chwili znowu ciagnie i tak cyklicznie.. Najpierw zmierzylem INPA moje 320d, ktore chodzi dobrze, maks cisnienie sprezania ok. 2,0-2,1, przeplywomierz ok 80 jednostek na pelnym ciagu. U kolegi wystepuje overload, przeladowanie. Silnik ciagnie do puki nie osiagnie cisnienia powyzej 2,2; czasem zdazylo sie 2,5. Gwaltowne odciecie dawki, po chwili znowu sie rozpedza, overload i tak w kolko. Przeplywka maks 70 jednostek.

Czyszczenie zaworu sterujacego turbo nic nie dalo, wymiana rowniez, przewod podcnieniowy tez zmieniony. Wyczyszczony dolot, EGR out...

Jakies pomysly?

_________________
Moje Titanum Silber :
viewtopic.php?p=579201#579201


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Problem z moca, przyspieszaniem, overload
PostNapisane: 15 marca 2011, 06:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 138
Moje BMW: 320d
Kod silnika: M47N
KnightRider napisał(a):
Czyszczenie zaworu sterujacego turbo nic nie dalo, wymiana rowniez, przewod podcnieniowy tez zmieniony. Wyczyszczony dolot, EGR out...Jakies pomysly?

Prawdopodobnie zminna geometria nie działa, zapiekła się w pozycji maksymalnego doładowania i dlatego przeładowuje, trzeba sprawdzić czy wogóle rusza się ten pręcik co steruje zmienną geometrią, jest on połączony z tą "gruszką" co do niej wężyk podciśnieniowy dochodzi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL