BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 15:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] falujace obroty + brak mocy
PostNapisane: 28 grudnia 2008, 18:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Warszawa
Witam,

BMW 316 E46
silnik 1,8 Benzyna
rok produkcji: 2000
lancuch rozrzadu
przebieg: 137tys

Ostatnio po odpaleniu samochodu i jego rozgzaniu faluja mi strasznie obroty do 400tu i samochod ledwo podnosi je do gory po przejechaniu paru kilometrow jest troche lepiej lecz po przejechaniu np 100 km i stawianiu na czerwonym swietle samochod znow ledwo mieli oborotami , musze pozadnie dac w gaz zeby nie zgasl na starcie. Bedac ostatnio na przegladzie panowie podlaczyli go do kompa i wykryli ze przeplywomierz lapie 'dolki' i trzeba bedzie go wymienic. Czy zanim zabiore sie za przeplywomierz moze byc to problem sondy??.. Wczoraj samochod ogolnie stracil moc po wrzuceniu 4 lub 5 biegu samochod nie przyspiesza nawet po wcisnieciu gazu na maxa ( generalnie przy 120KM na 5 biegu ma juz dosc ) . Zaowazylem tez dziwne charczenie po lewej stronie maski po puszczeniu gazu, dzieje sie to na biegu 1 , 2 ,3 po puszczeniu gazu slychac jak by 'chrapniecie' ;-) . Wszystkie filtry wymienione, silnik nie ma zadnych bledow i chodzil do tego czasu naprawde dobrze. Teraz moje pytanie czy te chrapniecia moga byc dodatkowo spowodowane przez pasek rozrzadu?, i czy falujace obroty to napewno przeplywka czy moze wymiana sondy cos pomoze?. Mam jeszcze pytanko czy moj samochod posiada VANOS'a ? bo jesli tak czy moze byc to kolejny powod problemow?. Generalnie brak jakich kolwiek bledow na kompie oprucz przeplywki. Prosze o pomoc bo naprawde samochod chodzi teraz jak stary dziadzius ;-)

Pozdrawiam,


Ostatnio edytowano 2 stycznia 2009, 00:41 przez fugazi84, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2008, 19:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Sonda to to raczej nie jest. Swego czasu jeżdziłem Audi B4 i tam mi raz padła sonda. Objawy były takie że że chwile po starcie auto przez pewien czas przerywało i się dusiło ale po ok 500 m wszystko wracało do normy. Sonda kontroluje skład mieszanki paliwowo-powietrznej tak aby optymalnie dobrać proporcje w zależności od temperatury silnika. Zimny silnik potrzebuje bogatszej mieszanki i odwrotnie. Jak chcesz to odłącz sondę i zrób rundkę. Będziesz wtedy pewien.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 74 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL