BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 17:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Objaw: nie pali jeden-dwa cylindry
PostNapisane: 5 stycznia 2009, 23:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: wawa
Od kilku dni po odpaleniu silnik pracuje równo ale zamiast 6 grają 5 bądź 4 cylindry,
podczas przyśpieszania pomiędzy 1500- 2200 obr/min silnikiem delikatnie szarpie
( bardziej wyczuwalne przy jeździe pod górę )
Po chwili jazdy silnik zaczyna pracować równo, przy przyśpieszaniu nie ma efektu szarpania,
ale po kilku minutach - jak wskazówka temperatury skoczy powyżej 1/4 - silnik znowu pracuje źle.

Podejrzewam:
- ropa - stało się to zaraz po zatankowaniu do pełna na stacji na S., dodałem środek czyszczący wtryski ( STP ) - bez efektu
- przepływomierz - odłączałem - bez efektu
- zapaćkane wtryski - po 250 km na paliwie z dodatkiem czyszczącym i zatankowaniu ON Verva - beż efektu; chwilową poprawę tłumaczę zwiększoną dawką paliwa na zimnym silniku
- brudne filterki EGR - czy już czyścić czy może to nie ma wpływu ?
- filtr w separatorze oleju odpowietrznika oleju - czy to może być to ?
- padnięty jeden lub kilka wtrysków...

Od czego zacząć ?
Wybieram się na podpięcie do kompa diagnostycznego ( hehehe, w autoryzowanym ASO termin prawie 4 tygodnie ) to może się coś okaże
Hof

_________________
Pani da dwa misie ! Tego rudego i tego w czerwonej czapeczce.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2009, 00:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 290
Lokalizacja: rzeszĂłw
miałem podobny problem i okazało się że padł sterownik pompy wtryskowej po wymianie na nowy wszystko ok ale to trza zdiagnozować


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2009, 23:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: wawa
Czy w 525d ( common rail ) też tak jest ??

Hof

_________________
Pani da dwa misie ! Tego rudego i tego w czerwonej czapeczce.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2009, 21:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Zielona GĂłra
W 530d tak miałem. Padł wtrysk. 450zł regenerowany plus robota.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2009, 22:15 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
zmien rope i wymien filtr paliwa :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 108 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL