BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 00:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] E-46 320D zapaliły się kontrolki ESP i ABS jednocześn
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 13:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: Olsztyn
Dzień dobry

Pojawił mi się taki problem ostatnio po tych dużych mrozach. Samochód stał kilka dni na podworku podczas tych mrozow i odpalilem go po jakims tygodniu, wszystko ladnie odpalil bez problemu, pojechalem w trase zrobilem cos kolo 90 km. Zaparkowalem, po mniejwiecej godznie odpalam samochód a kontrolka ESP i ABS juz nie chce zgasnac, ciagle sie pala ?? Zupelnie nie wiem o co chodzi, czy to moze miec jakis zwiazek z wilgocia moze albo z przymrozeniem ?? serdecznie dzikuje za kazda sugestie w tym temacie.



dziekuje oraz pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 14:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 54
Posty: 468
Lokalizacja: Lubin
Moje BMW: E61
Kod silnika: M57N
Zacząłbym od czujników ABS`u (czujniki prędkości obrotowej kół...inaczej); prawy tył i lewy przód - wyciągnij je i sprawdź miernikiem, przeczyść...

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 14:50 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 159
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 2.8i :]
Kod silnika: M52B28
misiek666 napisał(a):
wyciągnij je i sprawdź miernikiem


podłączam się do tematu w jaki sposób trzeba je sprawdzić??? mają przewodzić prąd czy jak???

_________________
Posiadam wszystkie części z rozbiórki E39!!!

Info na PW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 15:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
piorom3 napisał(a):
podłączam się do tematu w jaki sposób trzeba je sprawdzić??? mają przewodzić prąd czy jak???


To powinno pomoc

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=7385

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 15:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
misiek666 napisał(a):
Zacząłbym od czujników ABS`u (czujniki prędkości obrotowej kół...inaczej); prawy tył i lewy przód


Co do tego to niezgodzilbym sie z Toba misiek666, poniewaz czujniki od ABS i ESP znajduja sie przy kazdym kole...a te czujniki o ktorych Ty mowisz to przy tych kolach co wymieniles pomylily Ci sie chyba z czujnikami od zuzycia okladzin chamulcowych.

Tak wiec czujniki od ABS i ESP sa 4 po jednym przy kazdym kole.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 21:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 181
Lokalizacja: toruń
Moje BMW: e46 320d touring
Kod silnika: M47N
dokladnie... sa 4 a jezeli chodzi o sprawdzenie polecam jechac na kompa... szybko i wygodnie

_________________
Przy prędkości 220km/h napis 40 jest nieczytelny:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 00:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 19
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
moj kolega mial tak w e39 530d zaplaiła mu sie trakcja u abs a na dodatek nie dzialal licznik i jak sie okazalo padl sterownik ABS-u u w ASO 2500tys :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 08:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2737
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: e65 & e36
Kod silnika: N62b44 & M52b20
Kolego a mozesz nam wytlumaczyc czemu zakladasz dwa tematy o tym samym w przeciagu godziny :?:

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=38383


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL