BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 maja 2025, 08:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] problem z odpaleniem
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 17:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Lokalizacja: sulechĂłw
Moje BMW: E 46
witam wszystkich na forum i prosze o pomoc mam problem od kilku miesiecy zdarza sie to sporadycznie nie idzie odpalic auta wskazówka temperatury wychyla sie na maxa ( czerwone pole ) i słychac tylko tykanie i zapalaja sie i gasna swiatła natomiast po podładowaniu odpala na strzała teraz moze co wymienilem akuu rozrusznik swiece zarowe pompe paliwa prosze o pomoc


Ostatnio edytowano 18 stycznia 2009, 22:27 przez krzysiek83, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2009, 12:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Lokalizacja: sulechĂłw
Moje BMW: E 46
jeszcze jedno co dzis zauwazyłem jak odpalam auto słychac tak jak by cos sie włanczało moze to pompka paliwa nie jestem pewientakie buczenie jednostajne ale co jeszcze po paru minutach jak samochód chodzi to widac na wewnetrzenej lampce na podsufitce jak zmienia sie natezenie lampki reaguje na pedał gazu im wiecej gazu tym jasniej swieci a po chcwili widac jak by dostała wiekszy prad nastepnie wszystko sie normuje czy to tez moze byc spowodowane rozładowaniem akumulatora ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2009, 12:56 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
albo slabo naladowany aku. sprawdz ladowanie lub moze masz gdzies zwarcie

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2009, 12:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Lokalizacja: sulechĂłw
Moje BMW: E 46
akuu sprawdzałem i niby jest ok ale nie sprawdzałem go po przestanej nocy tylko jak jezdziłem troche mogł sie doładowac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2009, 13:06 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
krzysiek83 napisał(a):
akuu sprawdzałem i niby jest ok ale nie sprawdzałem go po przestanej nocy tylko jak jezdziłem troche mogł sie doładowac

sprawdz go u fachofca co ma odpowiednie przyzady...sprawdzanie po jezdzie to klepanie babci po pupie...aku musi byc do pelna naladowany a w czasie jazdy jest on tylko doladywany....aku. 90A przy ladowaniu go pradem 4 A musi byc ladowany co najmiej 20godz. :hyhy:

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2009, 13:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Lokalizacja: sulechĂłw
Moje BMW: E 46
czy podpiecie pod kompa wykaze ze gdzies jest zwara ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2009, 13:16 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
krzysiek83 napisał(a):
czy podpiecie pod kompa wykaze ze gdzies jest zwara ?

najpierw sprawdz ladowanie i akumulator /aku jak dlogo stoi to samo sie rozladuje/ jedz do elektr.samochodowego to ci sprawdzi wszystko a zwarcie jak bedzie chwilowe to komp. nie wychwici :hyhy:

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2009, 23:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Lokalizacja: sulechĂłw
Moje BMW: E 46
dzis pod praca zmierzyłem sobie akuu po przestanych 7 godzinach miernik wskazał na akumulatorze 11V troche mało a powinno byc 12,5V czyli cos rozladowywuje akuu ale pytanie co ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2009, 09:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Najłatwiej to chyba po kolei bezpieczniki wyciągać i sprawdzać pobór mocy z akumulatora. Jeżeli po wyciągnięciu któregoś z nich będzie duża różnica we wskazaniach to tylko sprawdzić za co ten bezpiecznik odpowiada i wszystko jasne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2009, 10:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2178
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Moje BMW: e 60
Kod silnika: 530 I
Ja zacząłbym od sprawdzenia ładowania jakie wytwarza alternator a następnie jakie dochodzi do samego akumulatora. Być może jest zbyt mały prąd ładowania. Spotkałem się z takim przypadkiem gdzie była zerwana masa silnika i akumulator nie był doładowywany odpowiednim prądem. Po założeniu nowej taśmy miedzianej z silnika na karoserię problemy się skończyły. Problem objawiał się wcześniej w identyczny sposób jak u Ciebie i miernik nie wskazywał żadnego poboru prądu.

pozdrawiam

_________________
"wóz najszybszy w mieście"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2009, 10:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Lokalizacja: sulechĂłw
Moje BMW: E 46
ładowanie bylo sprawdzane i jest niby ok był tez sprawdzany pobór pradu jak jest wszystko pozamykane i bierze 0,05mA a po paru sekundach spada do 0.02mA i elektryk powiedział mi ze w bmw tak jest ze po czasie spada nie znam sie moze ma racje a z ta masa to pojade i sprawdze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 19:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Lokalizacja: sulechĂłw
Moje BMW: E 46
sprawa rozwiazana okazało sie ze akuu był do dupy wymieniłem na nowy i teraz smiga mozna zaykac temat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 23:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: grudziadz
cześć wszystkim .mam pytanie mój kolega ma BMW 320d.rok nie pamiętam chyba 98 nie wiem i ma taki problem z odpalaniem ,a mianowicie chodzi o to ze gdy silnik jest zupełnie zimny to jest ok,jeśli gorący tez ok,najgorzej jest jak silnik ostygnie w połowie np:po 3godz.postoju wtedy zachowuje się tak jak by świece nie grzały kreci i nie chce zaskoczyć...co to możne być?nie wiem czy to jakiś sterownik nie mam pojęcia.wie ktoś coś możne na ten temat?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 23:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: grudziadz
pisze ktos na tym forum? taka cisza....zna ktos moze odpowiedz na moją ostatnia wypowiedz??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2009, 19:49 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Brzeg
Czesc mam E 46 BMW 320d 2003. Mam taki problem ze jak silnik jest rozgrzany to czasami ciezko go odpalic a na zimnym pali idealnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2009, 20:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Poszukaj na forum o czujniku położenia wałka rozrządu albo temperatury cieczy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL