BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 22:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] 525tds 1999 szwankuje
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 00:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: mazury
witam wszystkich fanow i posiadaczy BMW.jestem posiadaczem E39 525tds 1999 automat 250000km. od jakiegos czau zauwazylem niewielki spadek mocy,auto nie zbiera sie tak jak na poczatku i jeszcze od niedawna dziwne rzeczy dzieja sie z motorem;jade do miasta 20km wracam a tu zaczyna mi sie dusic silnik chamuje tak jakby przez chwile paliwa nie dostawal a jak juz zalapie to nie jest juz to.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 10:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 400
Lokalizacja: WĂŞgrĂłw
Powiem krotko - za malo szczegolow. Napisz co sprawdzaleś i co mozna odrazu wykluczyć.

_________________
e39 520ia
nie dziekuj - kliknij pomogl...
Przytkaj dyfer pal poluma małolat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 12:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: mazury
od niedawna jestem posiadaczem mojej piateczki i moj zakres wiedzy jest niewielki. Uzyczylbys mi swojej wiedzy i pokierowal od czego zaczac sprawdzanie :) pozd


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 12:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: mazury
obroty nie faluja motor czy jest zimny czy cieply pali elegancko Z turbo sa niewielkie wycieki ale podobno to normalka przy takim przebiegu 250000 Olej w silniku wymienialem 6500km temu .Jakis czas temu zaczela mi sie palic zolta kontrolka oleju na wylanczonym silniku po przejechaniu dluzszej trasy. Sprawdzalem stan oleju i byl troszeczke wyzej od min wiec pojechalem do mechanika i mowie co sie dzieje a on na to ze trzeba dolac oleju. ale w dluzsza trase ostatnia sie nie wybieralem wiec nie wiem czy ten problem z zolta lampka znikl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 12:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Najlepiej to zacząć chyba od diagnostyki komputerowej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 12:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: mazury
dolal ok litr oleju do silnika wiec wychodz na 1000km troche ponad 100ml


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 12:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 400
Lokalizacja: WĂŞgrĂłw
sprawdz czujnik temperatury sa tam 2 jeden od wskaznika drugi do komputera, druga opcja to podcisnienia idące do zaworu turbiny, moze jest to koncząca sie turbina, pompa paliwa, przeplywomierz, filtr powietrza (lol)... i jeszcze zapewne kilka opcji..

nie polegaj tylko na tym co ci ktos napisze na forum :) uzyj wyszukiwarki "szukaj" i zacznij wykluczac ewentualności od tych ktore jestes w stanie samodzielnie sprawdzić..

posdroU

_________________
e39 520ia
nie dziekuj - kliknij pomogl...
Przytkaj dyfer pal poluma małolat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 10:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: JelczLaskowice
Kolego u mnie były podobne objawy w 2,5td okazała się pompa paliwa ta pod fotelem kierowcy cykanie na zapłonie i buczenie na wolych obrotach silnika 250,-orginał używka .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 10:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 290
Lokalizacja: rzeszĂłw
a kiedy wymieniałeś filtr paliwa ?????? no i czy te objawy nie zaczeły sie po zatankowaniu ???? może wlałeś paliwo gorszej jakości ????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 17:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: mazury
witam. filtr paliwa wymienialem razem z olejem jakies 7000km paliwo leje tak jak inni skoro oni nie nazekaja to jest dobre .Jutro wybieram sie na kompa dam wam znac co i jak .Pozdr i klaniam sie niziutko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 17:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: mazury
te objawy zaczely sie po tych silnych mrozach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 525tds 1999 szwankuje
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 18:09 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: ostroda
michalnazaruk napisał(a):
witam wszystkich fanow i posiadaczy BMW.jestem posiadaczem E39 525tds 1999 automat 250000km. od jakiegos czau zauwazylem niewielki spadek mocy,auto nie zbiera sie tak jak na poczatku i jeszcze od niedawna dziwne rzeczy dzieja sie z motorem;jade do miasta 20km wracam a tu zaczyna mi sie dusic silnik chamuje tak ja kby przez chwile paliwa nie dostawal a jak juz zalapie to nie jest juz to.



witam
miałem podobny objaw i okazało się ze jest zepsuty przepływomierz
przejedz się z odpiętą wtyczka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2009, 19:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: mazury
witam szanownych kolegow. bylem dzisiaj na kompie wykazal padniety przeplywomierz Mechanik wycenil mi za nowy orginalny 1300 z znizka bez robocizny Nie orientuje sie w cenach ale wydaje mi sie ze chce mnie sporo skroic. Uzyczcie mi swojej wiedzy i napiszcie ile tak naprawde moze ta czesc kosztowac jak dokladnie wyglada czy cos sie stanie z autem jak tego szybko nie wymienie a moze to jakis przewod


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2009, 19:45 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: ostroda
michalnazaruk napisał(a):
witam szanownych kolegow. bylem dzisiaj na kompie wykazal padniety przeplywomierz Mechanik wycenil mi za nowy orginalny 1300 z znizka bez robocizny Nie orientuje sie w cenach ale wydaje mi sie ze chce mnie sporo skroic. Uzyczcie mi swojej wiedzy i napiszcie ile tak naprawde moze ta czesc kosztowac jak dokladnie wyglada czy cos sie stanie z autem jak tego szybko nie wymienie a moze to jakis przewod


witam
kolega jezdzi z odpiętą wtyczką chodzi dobrze i nic sie nie dzieje
koszt uzywki 250-300 zł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2009, 21:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 171
Lokalizacja: W-wa
Jak nie wymienisz nic się nie stanie, ale może więcej palić. Nowy, oryginalny, tak kosztuje (w serwisie BMW nawet do 1500zł), używany tak jak kolega powyżej napisał 200-300zł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 22:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: Gliwice
to co masz uszkodzone to Laderlufter ! To jest mala kostka przykrecona na Mc.personie od kierowcy Jest tam wtyczka i wezyk ktory idzie do kolektora ssacego Wymien to a auto bedzie smigac.Sprawdz wezyk laczacy ten sterownik z kolektorem bo moze byc zalany olejem .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL