BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 00:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] po wymianie chłodnicy nie chce odpalić
PostNapisane: 24 stycznia 2009, 13:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: GrudziÂądz
Witam,

Przedwczoraj nawaliła mi chłodnica leciało z niej ciurkiem, więc kupiłem nową nazajutrz zamontowałem wlałem nowy płyn i ...

Auto kręci ale nie odpala... udało mi się odpalic go trzy razy przy wielkich wysiłkach i dwukrotnym ładowaniu akumulatora, po odpaleniu wszystko jest ok

Chłodnica pękła mi w momencie kiedy silnik chodził, ale natychmiast gdy zaczął wyciekać płyn silnik został zgadzony zaznaczam że auto na 100% się nie przegrzało, jednak płyn który wyleciał przez te 30 sekund rozbryzgał się poprzez wiatrak od visco po całym wnętrzu pod machą. Dziś auta nie moge odpalić.

Czy ktoś miał podobny problem ? prosze o wskazówki bo nerwy mi już siadły


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2009, 16:17 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
masz gdzies mokro /jakas wtyczka/ lub cos odpioles i nie jest podloczone :hyhy:

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2009, 16:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2178
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Moje BMW: e 60
Kod silnika: 530 I
Najprawdopodobniej jest tak jak napisał przedmówca. Ja proponuje sprawdzić zapłonówkę czyli wykręcic świece i sprawdzić iskrę. Uważam, że po dokładnym wysuszeniu wszystko wróci do normy. Jeśli odpalisz autko to pojeździj nim sporo tak aby płyn odparował i powinno byc git.

pozdrawiam

_________________
"wóz najszybszy w mieście"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2009, 21:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: GrudziÂądz
Dla zainteresowanych przyczyna się znalazła na komputerze,
czujnik położenia wału

w momencie gdy padła chłodnica płyn wleciał na wiatrak od visco i rozproszył troche płynu po komorze silnika troche tego płynu doszło do czujnika w zetknięciu z cieczą uszkodził się taki pech.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL