BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 22:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Problem z obrotomierzem!!
PostNapisane: 1 lutego 2009, 14:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: Ornontowice
Na wylaczonym silniku obrotomierz wskazuje 1500obr a jak wlacze to ponad 2000..odpialem akumulator na noc i nic sie nie zmienilo..co zrobic ????????czy ma ktos jakies pomysly??


Ostatnio edytowano 2 lutego 2009, 09:21 przez anjunaboy;), łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 14:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Zrób test zegarów. Może się coś przycięło.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: tylko ze jak mam to zrobic??
PostNapisane: 1 lutego 2009, 22:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: Ornontowice
Jak mam wykonac taki test???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 01:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 434
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 323i Turing
Kod silnika: M52B23
Test zegarów robi się tak
1)naciskasz i trzymasz przycisk do kasowania kilometrów dziennych
2)przekręcasz kluczyk na pozycje zapłonu
3) puszczasz przycisk kasowania kilometrów
Napewno działa to w E36 ale nie jestem pewien czy do E46 też jest tak samo.

U ciebie skoro jednak obrotomierz działa mogła się przesunąć na trzpieniu wskazówka, nie rozbierałeś ostatnio zegarów? Może już tak było jak auto kupiłeś? żeby to naprawić trzeba zdjąć zegary i rozebrać żeby dostać się do wskazówki i przestawić ją w dół o potrzebną wartość.

_________________
BMW forever!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: a wiec tak zrobilem ten test ale........
PostNapisane: 2 lutego 2009, 17:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: Ornontowice
ale nie za bardzo wiem o co w tym wszystkim chodzi;/
49530 1.0
4961 1.1
690192 3_1.2
035110 __1.3
__0799 _1.4
05_150 0_1.5
______1.6
03__36 1.7


ktos pomoze???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: a wiec tak zrobilem ten test ale........
PostNapisane: 2 lutego 2009, 18:30 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
anjunaboy;) napisał(a):
ale nie za bardzo wiem o co w tym wszystkim chodzi;/
49530 1.0
4961 1.1
690192 3_1.2
035110 __1.3
__0799 _1.4
05_150 0_1.5
______1.6
03__36 1.7


ktos pomoze???

cos takiego trza zrobic....wskazowki musza isc rowno... http://bmw7.website.pl/porady_info.htm

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: aaa
PostNapisane: 2 lutego 2009, 22:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: Ornontowice
tylko ze u mnie jak tak robie to tylko wyswietlaja sie te numerki i nic wiecej;./


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 19:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
I nie zapalają się kontrolki ani wskazówki w zegarach nie idą na max?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: nic sie nie dzieje..
PostNapisane: 3 lutego 2009, 21:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: Ornontowice
nic sie nie dzieje;p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 22:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 179
Lokalizacja: Cambridge ON, CAN/ Krk
Moje BMW: e39 540i M sport
Kod silnika: M62TU
Garaż: bylo E36 320i, E46 316Ti, E46 318i SE, E60 525d SE, E34 520i SE auto,
jest E39 540i M Sport, e46 328i drift
tak sie robi test zegarow w e46

http://www.youtube.com/watch?v=SOFI_St3RYU

obejrzyj sobie moze ci sie przyda !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: a to moj test zegarow..
PostNapisane: 4 lutego 2009, 18:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: Ornontowice
http://www.speedyshare.com/settings.php ... 8a6d48a689

zobaczcie i pomozcie;p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL