BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 13 czerwca 2025, 20:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Upierdliwy problem ze wspomaganiem
PostNapisane: 2 lutego 2009, 14:15 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Kurde, sil mi brakuje na to durne wspomaganie!!!W poniedzialek bylem na wymianie oleju...wszystko super, fajera zaczela sie jakby lzej krecic, nie bylo tez glosnego buczenia pompy. Wszystko gralo...ale nie wyeliminowalo to mojego problemu. Otoz jak jest minusowa temperatura...zapowietrza mi sie uklad wspomagania, mam bable powietrza w zbiornioczku, pompa strasznie halasuje a wspomaganie chodzi tak, ze strach sie bac...PODANY OBJAW WOGOLE NIE WYSTEPUJE W TEMP. IN PLUS!!!!!!Nawet to sie nie dzieje, jak jest 0 stopni C. Wszystko sie zaczyna cholera ponizej 2-3 stopni!!!Nie wiem juz co to moze byc!!!Olej nowiutki, czysciutki, swierzutki!!!Ubytkow nie ma (no sa ale jak sie plyn pieni to mi go przez zbiorniczek wywala) ogolnie w temperaturze plusowej wszystko gra!!!!Kurna, co sie dzieje!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 14:16 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
a jaki olej masz wlany?

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 14:25 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
zbigniewst napisał(a):
a jaki olej masz wlany?

Taki jak powinien byc Dexron II (fakt ze kupilem go u siebie w salonie, tak wiec byl w butelce GM, no ale kolor czerwony) wiec raczej jest oka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 14:29 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
ja zawsze wlewam do staszych modeli Shel czerwony do skrzyn automatycznych...u ciebie wyglada ze masz za gesty olej i ciagnie powietrze /jak jest zimno/

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 14:43 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
zbigniewst napisał(a):
czerwony do skrzyn automatycznych


DEXRON II


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 15:14 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
zbigniewst napisał(a):
ja zawsze wlewam do staszych modeli Shel czerwony do skrzyn automatycznych...u ciebie wyglada ze masz za gesty olej i ciagnie powietrze /jak jest zimno/

No kurde...Dexron to Dexron przeciez...to jest dziwne...powinno byc oka a przy "-" jest denerwujace :znudzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 15:35 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Kisiel24 napisał(a):
zbigniewst napisał(a):
ja zawsze wlewam do staszych modeli Shel czerwony do skrzyn automatycznych...u ciebie wyglada ze masz za gesty olej i ciagnie powietrze /jak jest zimno/

No kurde...Dexron to Dexron przeciez...to jest dziwne...powinno byc oka a przy "-" jest denerwujace :znudzony:


czerwony olej do skrzyn automatycznych to jest wlasnie DEXRON II :) ktory to jest olejem mineralnym, olej DEXRON III jest syntetyczny :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 15:42 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Kornelio napisał(a):
Kisiel24 napisał(a):
zbigniewst napisał(a):
ja zawsze wlewam do staszych modeli Shel czerwony do skrzyn automatycznych...u ciebie wyglada ze masz za gesty olej i ciagnie powietrze /jak jest zimno/

No kurde...Dexron to Dexron przeciez...to jest dziwne...powinno byc oka a przy "-" jest denerwujace :znudzony:


czerwony olej do skrzyn automatycznych to jest wlasnie DEXRON II :) ktory to jest olejem mineralnym, olej DEXRON III jest syntetyczny :)

Ok, ale wlasnie z forum dowiedzialem sie, ze ma byc wlasnie Dexron II...boje sie, ze jak jednak zaleje III to cos padnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 16:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 345
Lokalizacja: BiaÂłystok
Moje BMW: e39 523
Nie zalewaj detron III ja zalałem i wspomaganie mi zaczeło zanikać.

Spuściłem zalałem dexron II i jest gitara :)

III to syntetyk a II minerał i taki ma być.

Przykro mi ale Ci nie pomoge bo nie wiem co to może być.

_________________
ZOBACZ MOJE BMW
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=25558


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 16:57 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Kisiel24 napisał(a):
Kornelio napisał(a):
Kisiel24 napisał(a):
zbigniewst napisał(a):
ja zawsze wlewam do staszych modeli Shel czerwony do skrzyn automatycznych...u ciebie wyglada ze masz za gesty olej i ciagnie powietrze /jak jest zimno/

No kurde...Dexron to Dexron przeciez...to jest dziwne...powinno byc oka a przy "-" jest denerwujace :znudzony:


czerwony olej do skrzyn automatycznych to jest wlasnie DEXRON II :) ktory to jest olejem mineralnym, olej DEXRON III jest syntetyczny :)

Ok, ale wlasnie z forum dowiedzialem sie, ze ma byc wlasnie Dexron II...boje sie, ze jak jednak zaleje III to cos padnie


Masz wlewac to co podaje producent, czyli DEXRON II :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 18:31 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
No to co sie dzieje choleeeraaaaaaa!!!!! :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Upierdliwy problem ze wspomaganiem
PostNapisane: 16 lutego 2009, 18:03 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Wartszawa
Kisiel24 napisał(a):
Kurde, sil mi brakuje na to durne wspomaganie!!!W poniedzialek bylem na wymianie oleju...wszystko super, fajera zaczela sie jakby lzej krecic, nie bylo tez glosnego buczenia pompy. Wszystko gralo...ale nie wyeliminowalo to mojego problemu. Otoz jak jest minusowa temperatura...zapowietrza mi sie uklad wspomagania, mam bable powietrza w zbiornioczku, pompa strasznie halasuje a wspomaganie chodzi tak, ze strach sie bac...PODANY OBJAW WOGOLE NIE WYSTEPUJE W TEMP. IN PLUS!!!!!!Nawet to sie nie dzieje, jak jest 0 stopni C. Wszystko sie zaczyna cholera ponizej 2-3 stopni!!!Nie wiem juz co to moze byc!!!Olej nowiutki, czysciutki, swierzutki!!!Ubytkow nie ma (no sa ale jak sie plyn pieni to mi go przez zbiorniczek wywala) ogolnie w temperaturze plusowej wszystko gra!!!!Kurna, co sie dzieje!!!


No ja mam praktycznie identyczny problem.... rano gdy jest na minusie wspomaganie wyje momentami, szczegulnie przy mocnym skrecie potem gdy sie rozgrzeje po jakis 10 km przestaje chociaz czasem przy skrecie na maksa wraca ale nie zawsze nie wiem co to moze byc plyn wyglada na nowy (czerwony), bombelki tez sie poajawiaja wiec moze jakas nieszczelnosc ale plynu nie ubywa .... nie wiem od czego zaczac i co to jest tak naprawde, moze to pomapa siada???? Jak bys mogl napisac czy poradziles sobie z tym i jak? To bylbym wdzieczny.... :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 18:57 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Hmmm, pompa nie siada raczej bo jest nowa...nie poradzilem sobie z problemem...teraz maja byc wieksze mrozy to juz sie boje cholera!!! :niepewny: :dontgetit: :dontgetit: , plyn nie ucieka...jest nowy, swierzy...ehhh nie mam pomyslu zupelnie kolego...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 19:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 8
Lokalizacja: Brzeg
WITAM ODPOWIEĆ JEST PROSTA MASZ ZATARTĄ POMPE WSPOMAGANIA RATUNEK TO WYMIANA BO ONA JUŻ NIE POMPUJE TYLKO MIELI

_________________
Serwis BMW - Brzeg www.bmwserwis.com
Wszystkie czĂŞÂści!!! www.sklep.bmwserwis.com


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 19:33 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 8
Lokalizacja: Brzeg
MOŻE ZALAŁEŚ ZAGĘSTY OLEJ KOLO MA RACJE

_________________
Serwis BMW - Brzeg www.bmwserwis.com
Wszystkie czĂŞÂści!!! www.sklep.bmwserwis.com


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 19:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
BMWSerwis_com, kolego, czytaj wszystkie posty ...
Kisiel24 napisał(a):
pompa nie siada raczej bo jest nowa

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 19:56 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
BMWSerwis_com napisał(a):
MOŻE ZALAŁEŚ ZAGĘSTY OLEJ KOLO MA RACJE


Olej jest zalany taki jak ma byc Dextron II
BMWSerwis_com napisał(a):
WITAM ODPOWIEĆ JEST PROSTA MASZ ZATARTĄ POMPE WSPOMAGANIA RATUNEK TO WYMIANA BO ONA JUŻ NIE POMPUJE TYLKO MIELI

Pompa byla zmieniana w sierpniu...tak wiec niemozliwe raczej, zeby juz padla!!!! Chociaz w tym kraju :/ wszystko jest mozliwe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 19:59 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
skad wiesz...nowe tez sie psuja :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 23:27 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
zbigniewst napisał(a):
skad wiesz...nowe tez sie psuja :P

Ehhhh, no wlasnie tego nie wiem... :znudzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 11:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: tczew
ile tego dexrona wchodzi przy wymianie, bo nie wiem jaką ilość kupić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL