BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 22:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 323CI,BLEDY EML I ASC
PostNapisane: 12 lutego 2009, 13:58 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 47
Posty: 532
Lokalizacja: Hersham
Moje BMW: brak
Powawil mi sie dzis problem.jechalem dzis do pracy i mniej wiecej po minucie zapalila mi sie kontrolka eml i asc razem.silnik zaczal nierowno pracowac (falowac)auto tracilo moc na 2 sek i zachwile dostawalo,kontrolki gasly a za chwile sie znow zapalaly.pojechalem na komp i pokazalo kody:
PO505 -IDLE SPEED CONTROL SYSTEM MALFUNCTION
P0340 CAMSHAFT POSITION SENSOR
Pokazalo jeszcze jeden blad ale komp nie mogl go odczytac,podpieli jeszcze 2 inne i to samo.
ktos moze mial podobny przyapadek albo zna przyczyne tych zlosliwosci.zaczynam tracic cierpliwosc i rozwazam zamiane na CLK 320


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2009, 19:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: mazowieckie/łódzkie
Moje BMW: G31
Kod silnika: B47
Dla spokoju wypadało by przeczyścić przepustnicę i krokowy.
Ja miałem podobne objawy przez kilka dni, ale po kontroli przepustnicy jakoś objawy zanikły.
Błędy miałem podobne.
Może to zbieg okoliczności ale czkawka z ASC-EML wystąpiła u mnie krótko po tankowaniu auta. W okresie gdy jeździłem mało i krótkie trasy. Może jest tu jakaś zależność.
Co do błędów czujnika wałka rozrządu (wydech), to wszystkich posiadaczy silników z podwójnym Vanosem uczulam na zwrócenie uwagi czy wymiana czujnika przyniesie kres występowania błędu. Jeśli nie to należy przyjrzeć się bliżej pracy samego VANOSA.

Co do zamiany na CLK 320 to powiem tylko tyle, że nie wiesz czy w innym aucie wszystko będzie OK. Może być sytuacja typu: "zamienił stryjek siekierkę na kijek". No chyba, ze zamiana ma być na auto wyraźnie młodsze i pewne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 12:45 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 47
Posty: 532
Lokalizacja: Hersham
Moje BMW: brak
bylem w servisie bmw na kingston.matoly chcieli pol silnika i wymienic i 180£ za podpiecie do kompa i 120£ za roboczo godzine.zaproponowali wymiane sensorow 700£.pojechalem do ex mechanika bmw (facet przebudowuje bmw na wyscigi) okazalo sie woda gdzies pochlapala po kablach i tyle.facet jest rycerzem Jeday.wyczyscil 30£ i po srawie.auto smiga jak trzeba.taka mala rzecz a cieszy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL