Dla spokoju wypadało by przeczyścić przepustnicę i krokowy.
Ja miałem podobne objawy przez kilka dni, ale po kontroli przepustnicy jakoś objawy zanikły.
Błędy miałem podobne.
Może to zbieg okoliczności ale czkawka z ASC-EML wystąpiła u mnie krótko po tankowaniu auta. W okresie gdy jeździłem mało i krótkie trasy. Może jest tu jakaś zależność.
Co do błędów czujnika wałka rozrządu (wydech), to wszystkich posiadaczy silników z podwójnym Vanosem uczulam na zwrócenie uwagi czy wymiana czujnika przyniesie kres występowania błędu. Jeśli nie to należy przyjrzeć się bliżej pracy samego VANOSA.
Co do zamiany na CLK 320 to powiem tylko tyle, że nie wiesz czy w innym aucie wszystko będzie OK. Może być sytuacja typu: "zamienił stryjek siekierkę na kijek". No chyba, ze zamiana ma być na auto wyraźnie młodsze i pewne.
|