BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 11:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] dziwne dźwięki oraz falowanie
PostNapisane: 27 lutego 2009, 14:41 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 41
Posty: 3
Lokalizacja: Wroclaw
Moje BMW: 328CI/325cabrio
Witam!!Mam problem z moja e46 328ci w automacie,a mianowicie ,gdy zatrzymuje sie to slychac dziwne stukniecie z tylu jak by w moscie,zwlaszcza gdy dynanamicznie przyspieszam.
Nastepny problem mam gdy jade z predkoscia ok 100-120 km/h ,slychac dziwny chalas nie zaleznie na jakim jade biegu albo ile mam tych obrotow jedynie slychac przy tej predkosci.
Kolejna wada to spadek obrotow (faluja) na zimnym silniku, gdy zalapie temperature to jest wszystko wporzadku.


Ostatnio edytowano 28 lutego 2009, 09:32 przez maticamel6, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 marca 2009, 14:30 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 41
Posty: 3
Lokalizacja: Wroclaw
Moje BMW: 328CI/325cabrio
Mial ktos moze taki problem ,albo wie co jest grane,czemu sie tak dzieje??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 marca 2009, 15:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Z tym stukaniem i hałasem to musisz sprawdzić gdzieś na diagnostyce czy nie ma nigdzie luzów na wale i tylnym zawieszeniu bo dość często pojawiają się takie tematy na forum i praktycznie za każdym razem winne jest coś innego. A co do tego falowania na zimnym silniku to również może być dużo powodów: krokowy, przepływka, nieszczelny układ dolotowy powietrza, albo coś z elektryką: świece, przewody...
Z resztą jak chcesz to wpisz w szukajkę np ,,faluje na zimnym silniku" czy ,,stuki z tyłu" i się przekonasz że praktycznie co auto to inny przypadek.

Najlepszym rozwiązaniem jest stacja diagnostyczna i komputer-będzie przynajmniej wiadomo od czego zacząć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL