BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 00:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Brak mocy Tds-ie
PostNapisane: 6 marca 2009, 15:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 137
Lokalizacja: PoznaĂą
Witam. Dzis cos sie stało niedobrego z moim Tds-em a mianowicie:

- podczas jazdy stracił moc(nie wkreca sie na obroty powyzej 1000 obr/min)
- zagotowała się woda (wskaźnik na czerwone pole)
- górny wąż od chłodnicy gorący i twardy a dolny zimny
co To moze byc???:/
na biegu jałowym sie wkreca ale juz nie tak szybko jak kiedys


Ostatnio edytowano 6 marca 2009, 21:00 przez michalxt22, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 18:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
Co do temperatury to termostat, a że nie chcę się wkręcać na obroty to sprawdź turbinę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 18:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
Sebuś napisał(a):
a że nie chcę się wkręcać na obroty to sprawdź turbinę.
bzdura TDS na odłączonej turbinie wkręca sie równie szybko co z turbina ( na biegu jałowym oczywiscie )

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 19:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
głównym problemem silników TDS jest to że to silniki TDS. /taką odpowiedź na podobne pytanie bez trudu można znaleźć na forum tds /www.bmw-tds.pl/ a tak poważnie poszukaj tam - bez trudu znajdziesz odpowiedź bo tamtejsi użytkownicy tych silników przerobili już wszystkie możliwe awarie/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 20:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 137
Lokalizacja: PoznaĂą
Wydaje mi ze znalazłem przyczyne-pompa wody!!!. Jak go odpale i przejade kawałek temp. przechodzi ponad 90 stopni, zimne powietrze wieje do kabiny, górny przewód od chłodnicy mega gorący a dolny zimny. Wydaje mi sie ze to przyczyna tej usterki. Co do braku mocy to wydaje mi sie ze jak był zagrznay na maxa to moc spadła -to normalne? tyllko koło od pompy sie kreci normalnie, moze cos w srodku sie uszkodizło?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 21:15 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
michalxt22 napisał(a):
tylko koło od pompy sie kreci normalnie
a to miało by się kręcic nienormalnie ??? wał za pomocą paska napędza cały osprzęt , odpal silnik, odkręc korek od zbiorniczka wyrównawczego i zobacz czy leci strumyczek

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 00:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 137
Lokalizacja: PoznaĂą
własnie nic nie leci w zbiorniczku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 00:41 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 325
Lokalizacja: Nowowola BSK 36NS
Moje BMW: e46 320iT
Kod silnika: M54B22
kolego jak mi pompa sie zepsula to temp ostro rosła i pompa normalnie chodziła a jej usterka było to ze był plastikowy wirnik i sie zerwał

_________________
bo to co mnie cieszy to BMW
A Ja się Podobam
viewtopic.php?f=6&t=45423&start=40


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 00:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
michalxt22 napisał(a):
własnie nic nie leci w zbiorniczku
wiec brak obiegu ! pompa 100 %

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 09:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
lizardking napisał(a):
głównym problemem silników TDS jest to że to silniki TDS
z tego co widze kolego 3,0 D i 2,0 D tez zaczynaja na gwalt zapelniac garaze mechanikow - czas zrobi swoje, poczekaj cierpliwie !

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL