BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 00:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] dieslel, cofanie paliwa
PostNapisane: 6 marca 2009, 22:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Lodz
Witam,
Mam problem. W moim bmw 2.0 diesel, cofa się paliwo. Polega to na tym że po 12 godzinach odstania auto nie zapala. Problem pojawił się po wymianie całego silnika. Tzn prawie całego bo osprzęt był przełożony z mojego starego silnika. Mechanik który wymieniał silnik rozkłada ręce. Macie jakąś koncepcję co to może być. Ewentualnie jeżeli na forum jest jakiś mechanik który chciałby w to zerknąć i jest z łodzi to proszę o kontakt


Ostatnio edytowano 7 marca 2009, 21:15 przez maciek1983rok, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 23:12 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 992
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Mialem kiedys cos podobnego w moim 525 tds.Gdy samochod postal przez noc to potem trzeba bylo dlugo krecic aby odpalil.Pomagalo stawac auto pod gorke przodem w dol :rotfl: Okazalo sie ze pompa wtryskowa byla nie szczelna i nie trzymala cisnienia dlatego pakiwo sie cofalo :zdziwko:

_________________
[○○[|||] [|||]○○]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 23:32 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
jest chyba jakis zawor zwrotny w pompie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 09:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
harnas621, tak masz racje, jest tam zaworek, przynajmniej w TDS - w tym wypadku by sprawdzic usterke zamontuj sobie miedzy pompa a filtrem paliwa zaworek zwrotny .... wtedy bedziesz widzial czy Ci sie dalej cofa to paliwo ... a tak sobie pomyslalem - 2,0 D to juz nie CR ?? wiec tam nie ma pompy wtryskowej tylko pompowtryskiwacze ....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 10:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
marcellchen napisał(a):
2,0 D to juz nie CR ??


Tak to już CR.

harnas621, w e39 masz podwójny zbiornik paliwa, główny i taki mały dodatkowy i między nimi jest pompa wstępna czy jakoś tak i dopiero w trakcie jazdy przepompowuje z tego małego do głównego. Czasem jest tak że pali sie rezerwa i komp pokazuje ze mozesz przejechac np 70km przejedziesz 10, rezerwa gasnie i pokazuje sie ze możesz jeszcze 120 :hyhy: Ale żeby aż nie odpalało to sie nigdy nie spotkałem, ja bym sprawdził czy może z tą pompą jest coś nie tak

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 13:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Lodz
pompę paliwa czy pompę wtryskowa sprawdzić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 15:05 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 63
Lokalizacja: Końskie
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: M52B28
paliwa

_________________
Jazda BMW jest najlepszą przyjemnością życia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 16:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
tzn ja pisałem nie o pompie paliwa, a o tej pomiedzy zbiornikami, chyba nazywa sie pompka wstepna ale pewien nie jestem

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL