BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 00:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] problem z przednim zawieszeniem
PostNapisane: 9 marca 2009, 19:07 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 9
Lokalizacja: Pszów
Moje BMW: E60 520D
Witam !! Mam problem ostatnio wymienilłem tuleje wahaczy oraz łaczniki stabilizatorów bo strasznie stukalo... niby jest ok ale teraz dziwnie sie go prowadzi ciagle jest odczuwalny luz na kierownicy ... i slychac stuki jakby w listwie wspomagania .. pozatym dziwnie ''pływa" po drodze jakby z geometria bylo cos nie tak sam juz niewiem .. jeśli ktoś wie to prosze o jakieś wskazówki
pozdroo!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, 19:34 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Rozumiem, że po tej wymianie ustawiano zbieżność.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, 19:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
powodów może być wiele:

- chińskie tulejki /za miękkie, siadają i wahacze nie są osadzone dostatecznie sztywno/,
- geometria zawieszenia /tu nie wystarczy tylko pobieżnie ustawić zbieżności - trzeba się
postarać/
- luz na maglownicy /mógł się ujawnić po usunięciu innych luzów/
- lipne opony lub krzywe fele /mogło się to ujawnić po usunięciu luzów/
- auto po dzwonie /słynne miękkie kopyta/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, 19:51 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 9
Lokalizacja: Pszów
Moje BMW: E60 520D
no właśnie nie myślałem ze nie trzeba ... ciekawi mnie jedno stuki w listwie albo gdzies pod kierownica ..:/ chyba to bedzie końcówka drążka ukł kierowniczego .. sam niewiem .. fakt faktem że sie denerwuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, 19:58 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 9
Lokalizacja: Pszów
Moje BMW: E60 520D
tulejki nie chińskie bo z FEBI Bilstein wiec chyba nie najgorzej ..
dzwonu nie było na 100% bo jestem 2 właścicielem 1 był znajomy z Niemiec
felgi i opony zimowe nówki opony pirelki wiec tez nie żle na dodatek zrobione 4tys kilometrów do samej Holandii i z powrotem wiec nie wiem a problemów wcześniej nie było..
chyba końcówki drążków a potem na zbierzność trzeba sie wybrac ...:/

dzięki za wskazówki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: problem z przednim zawieszeniem
PostNapisane: 10 marca 2009, 15:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Legionowo
SiwyKlavish napisał(a):
Witam !! Mam problem ostatnio wymienilłem tuleje wahaczy oraz łaczniki stabilizatorów bo strasznie stukalo...


Daj znac co dalej sie dzialo tez czeka mnie wymiana tulei i moze cos jeszcze bo prawa strona zaczela juz pukac - sam wymieniales czy warszatat ? Jakie koszta jakie tuleje uzyles ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: problem z przednim zawieszeniem
PostNapisane: 10 marca 2009, 15:18 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
JaVoL napisał(a):
Daj znac co dalej sie dzialo tez czeka mnie wymiana tulei i moze cos jeszcze bo prawa strona zaczela juz pukac - sam wymieniales czy warszatat ? Jakie koszta jakie tuleje uzyles ?

Właśnie dzisiaj oddałem moją E46 na wymianę wahacza i tulei. Czasem coś mi stukało, zwłaszcza na przejazdach z torami. Zdecydowałem się na regenerowany wahacz BMW (220PLN) i tuleja FEBI 95PLN. Sama wymiana w FeuVert (mam bardzo blisko) to 180PLN, łącznie z ustawieniem zbieżności.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL