BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 maja 2025, 08:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] nie odpala oraz problem z chlodzeniem
PostNapisane: 13 marca 2009, 21:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Gliwice
Koledzy potrzebuje pomocy w zdiagnozowaniou problemu mam e39 diesla 3.0 jechalem dzisiaj zaparkowalem auto, przyszedlem po polgodzinie, nie chciala odpalic, komputer wyswietlil malo plynu w ukladzie chlodzenia, zalalem plyn, ale autko dalej nie odpala, nie wiem co w tym przypadku zrobic? Probowalem odpiac akum, mialem nadzieje ze komputer zapomni o tym ze mial malo plynu, ale to nic nie dalo, nie wiem czy wina sa jakies czujniki, czy moze trzeba w zlaczu diagnostycznym zewrzec jakies piny, czy moze poprostu cos padlo?


Ostatnio edytowano 13 marca 2009, 22:01 przez Kane e36, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 22:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37057
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Kane e36, niski poziom płynu nie miał wpływu na brak możliwości uruchomienia auta. Wg mnie jeśli wcześniej wszystko było OK, to na 98% padła Ci pompa paliwowa.

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 07:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Gliwice
rorafalki, hmmm sam nie wiem bo to by byl dziwny zbieg okolicznosci, orientujesz sie jaki jest koszt ewentualnej pompy, jesli to by faktycznie bylo to?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: koszt pompy paliwa
PostNapisane: 14 marca 2009, 08:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: ja to mam wiedzieĂŚ?
koszt pompy paliwa do Twojego auta to 125zl do 640zl na allegro:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 08:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Gliwice
---BAX---, no nie powiem wachlarz cenowy ciekawy polecasz moze jakies?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 09:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: ja to mam wiedzieĂŚ?
heh podałem cały wachlarz zebys wiedzial na czym stoisz :)
według mnie kazda z tych pomp musi spełniac swoją funkcje bo inaczej nie byly by dopuszczone do produkcji. na wszystkie masz gwarancje. wszystko zalezy od Twoich funduszy. mozesz kupic tanszy zamiennik lub drogi oryginał. różnice zobaczysz tylko w portfelu :hyhy:

http://allegro.pl/item567911523_pompa_p ... d_tds.html

przed kupnem sprawdz dokladnie czy to pompa paliwa jest uszkodzona.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 09:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Gliwice
Ok dzieki, jestem bardzo ciekaw czy to faktycznie bedzie ta nieszczesna pompa, jak tyko naprawie to napisze co to bylo, moze to komus na przyszlosc ulatwi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 22:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 357
Lokalizacja: Dzialdowo
Moje BMW: E39 530D
kolego wcale nie musi to byc pompa paliwa a brak wody moze swiadczyc o wydmuchanej uszczelce pod glowica zalezy ile tej wody dolales przez jaki czas a pompe mozna sprawdzic bez kupna nowej poco pakowac sie w koszty jak cos to pytaj to ci podpowiem :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 10:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Gliwice
Juz moge z pewnoscia stwierdzic ze to nie pompa, zatargalem ja do mechanika wstepna wycena naprawy 1000zl-2000. Wody nie ma bo chlodnica jest jak szwajcarski ser, dzisiaj bede wiedzial prawdopodobnie co to padlo, to napisze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 21:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 357
Lokalizacja: Dzialdowo
Moje BMW: E39 530D
ico niemowilem :super: kliknj pomogl

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 22:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=42787


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2009, 18:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Gliwice
Okazalo sie ze padla pompa wysokiego cisnienie na coman-railu, autko wczoraj odebralem i dzisiaj zmowu odstawilem, tym razem strumienica paliwa nie trzyma cisnienia 4 barow tylko 3,5 i silnik nie wkrecal sie powyzej 2tysiecy obrotow, w poniedzialek odbieram ja juz ostatecznie mam nadzieje ze bedzie wszystko juz jak trzeba.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL