BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 maja 2025, 05:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] tryb awaryjny zbyt pózne dzaiałanie turbo
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 17:10 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: piotrkow
witam
mam pewien problem ze swoim autem BMW 320 D 150 KM kupiłem je z uszkodzonym silnikiem (wymieniłem go wraz z turbiną i kolektorem ssącym , który był zresztą przyczyną całej awari)i, polega on na tym że auto przyspiesza dopiero od 2500 tyś obrotów, poza tym podczas gdy jadę na niskich obrotach i wcisnę do końca pedł gazu auto wchodzi w tryb awaryjny( muszę go wyłączyć i włączyć ponownie by działał poprawnie) podczas tego trybu awaryjnego nie przyspiesza. na kompie auto wyświetla komunikat o zbyt małym ciśnieniu wtrysku ( lecz wtryski były wyjmowane i wszystko jest ok , czyszczony był też zawór i wymieniony był filtr paliwa lecz to nie pomogło) wydaję mi się że auto też zbyt dużo pali po mieście około 10 litrów chyba że to normale). bardzo proszę o pomoc gdyż nikt z mechaników nie może poradzić sobie z tym problemem

_________________
marek


Ostatnio edytowano 23 kwietnia 2009, 21:34 przez marekpiotrkow, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 19:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: BolesÂławiwc
moze byc ze wtryski maja za małe cisnienie (bywa w common rali) ale równiez uszkodzony którys czujnik na wtrysku bedzie identyczna przyczyna.

Pozdrawiam

_________________
Polska pisownia nie jest Âłatwa ale moÂżna sie jej Âłatwo nauczyĂŚ...


PomogÂłem pochwal!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL