BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 22:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 328Ci przerywa,szarpie przy niskich obrotach
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 08:28 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 17
Lokalizacja: Torun/Wielun
Moje BMW: 330CD
Kod silnika: M57N
Witam
Posiadam E46 328Ci z 2000r od pewnego czasu tj w temacie cos mi przeyrwa i szarpie na niskich obrotach praktycznie na kazdym biegu. Np jade sobie na 2 biegu przy 1200 obr i wciskam momentalnie gaz do spodu i jest szarpanie dopiero powyzej 2,5 tys obr idzie normalnie.
Wymienilem swiece na NGK platynowki to nie bylo to jednak to, wymienilem sonde lambda bo na kompie pokazalo ze jest walnieta, no i pierwswzy dzien nawet fajnie chodzil na drugi juz to samo- koles mowil ze sa 4 sondy i ze 2 juz tez powoli sie konczy..?
Czytalem cos o czujniku polozenia walka rozrzadu? czy to moze byc to? bo moge tak wymieniac bez konca.. a denerwuje mnie takie szarpanie, przez to auta ma ciezki start i dziwny glos przy niskich obrotach taki warkot.


Ostatnio edytowano 11 kwietnia 2009, 13:36 przez dziki4891, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 09:17 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego tu potrzebna jest dobra diagnoza czyli dobry komp bo faktycznie wpedzisz sie w koszty
no i diagnosta który wie jak posługiwać się programem
może to być czujnik położenia wałka ale u ciebie są dwa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 11:12 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 17
Lokalizacja: Torun/Wielun
Moje BMW: 330CD
Kod silnika: M57N
musze wlasnie podjechac do dobrego diagnosty, dzieki kolego prawdopodobnie to jest to. wiem wlasnie ze podwojny vanos ma 2 czujniki takie, jeszcze wymienie filtr paliwa ale watpie ze to akurat to.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL