BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 23:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 2.0d 150KM - trzaski w silniku
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 20:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: sÂławniow
Dzwieki wydobywajace sie podczas pracy silnika wydaje sie jakby byl problem z lancuchem rozrzadu albo hydraulicznymi regulatorami luzu na walkach rozrzadu. Takie jakby trzaski. dodam ze po sciagnieciu wszystkich paskow klinowych (klima, alternator) silnik pracuje wrecz idealnie zadnych trzaskow.

Czy obciazenie silnika poprzez paski i urzadzenia dodatkowe moze miec wplyw na to ze przy pelnym obciazeniu odzywa sie rozrzad?
Czy moze byc to przyczyna zużytych rolek napinajacych paski albo rolki prowadzacej pasek alternatora? (rolki niestety maja juz luzy).

Dodam ze tylko slychac przy pracy na wolnych obrotach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 21:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 383
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E46 TOURING 2.0D
prędzej rolki,albo jakieś łożysko siada,bo skoro na ściągniętych paskach jest ok,to obstawiam na osprzęt nie na hydraulikę silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2009, 19:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: sÂławniow
wszystko juz jasne. powodem wydobywajacych sie trzaskow w silniku byl tlumik drgan na wale. Jak silnik byl zimny to trzaskalo jak sie zagrzal to problem usteępował. Po wymianie kolka(tlumika drgan) jest spokój.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL