BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 22:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Dziwne zachowanie silnika przy skreconych kolach
PostNapisane: 8 maja 2009, 13:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 39
Lokalizacja: wwa
Witam, mam taki dziwny problem. Z rana gdy odpale samochod i na zimnym silniku skrece kola do oporu i powoli na przyklad cofam to obroty spadaja jakby mial zaraz zgasnac ale nie gasnie. To sie zdarza tylko na zimnym silniku rano gdy kola sa maksymalnie skrecone i powoli manewruje. Mam 18' calowe kola. Co to moze byc??? Czy przy tak duzych oponach i maksymalnym skrecie silnik musi po prostu uzyc wiecej sily??


Ostatnio edytowano 8 maja 2009, 14:13 przez obsti88, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2009, 13:06 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 39
Lokalizacja: wwa
automatyczna skrzynia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2009, 13:10 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 64
Lokalizacja: Wlkp.
Moje BMW: E30
mi sie wydaje ze jest to od tego ze pompa od wspomagania dziala i jest obciążona tym że manewrujesz w miejscu

_________________
Prpszę o rozkodowanie nr VIN WBAAD510202601562


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2009, 13:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Pompa wspomagania, zużyty płyn w pompie. Duże obciążenie pompy.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2009, 13:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
A może warto zmienić płyn we wspomaganiu i dodać jakiegoś smarowidła śliskiego do tego ? Moim zdaniem opór nie powinien być tak duży, żeby obroty silnika spadały. Nawet na zimno.
pozdrawiam!

ps. może sprecyzuję :) mam na myśli jakieś zalecane smarowidło do tego typu problemów, a nie coś z kuchni albo co :D:D:D

pozdr.

_________________
Czarna, z plecaczkiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2009, 13:33 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 39
Lokalizacja: wwa
ok, dzieki za pomoc. po weekendzie wymienie plyn wspomagania i zobaczymy czy bedzie to samo. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2009, 14:11 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
ja bym extra specyfikow ne wlewal.
ale nowy napewno sie przyda :)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 81 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL