BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 20:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] problem z turbo
PostNapisane: 19 kwietnia 2009, 18:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 92
Lokalizacja: warszawa
witam drodzy klubowicze mam taki problem w mojej beci e-39 3,0 d , autko idealnie przyspiesza wszystko jest ok. chyba , że jadę ok.3 min z powywżej 2 tys. obrotów przy próbie dodania gazu mam wrażenie jak bym jechał beczką z dwulitrowym dieslem, gdy wyłącze zapłon i włącze wszystko wraca do normy beemka spowrotem żyje, a następnie spowrotem się mulli. pomooocy !!! :zalamany: ---------


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2009, 18:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
wygląda na to jakby silnik przechodził w tryb awaryjny. tylko podpiecie pod komputer i odczyt błędów. polecam podpiecie w aso i sprawdzenie historii błedów bo pod zwykłą samoróbke jak podepniesz może ci nie pokazać i będziesz szukał w nieskończoność.

miałem taką awarie w oplu vivaru - identyczne objawy! i był to elektrozawór turbiny.

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2009, 19:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 92
Lokalizacja: warszawa
darek byłem na kompie w aso i nic nie pokazuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2009, 19:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
ooo. to mnie zatkałeś....

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2009, 19:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 92
Lokalizacja: warszawa
mój kumpel ma taki sam problem w mesiu w 210 3,0 d zobaczymy może on coś wywącha co z tym problemem , ewentualnie trzeba jechać do turbiniarza :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2009, 19:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: NAREWKA!
turbo bym wykluczył bo po wyłonczeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu wszytko jest ok. turbo działa tak samo i przed i po wyłonczeniu zaplonu po wyżęj jakiś obrotów tłoczy powietrze i wciska nas w fotele delikatnie. może coś sie dzieje niedobrego z pompą to tylko sugestia :kwasny:

_________________
magnat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2009, 20:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
moja sugestia to osprzet turbiny. pompa? to było by non stop. silnik wchodzi w tryb awaryjny i odlłącza turbo po przejechaniu jakiegos dystansu

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2009, 22:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: LUBLIN
kolego 100% turbo a dokładnie zacina sie kierowniczka która zmienia geometrie przepływu.silnik zostaje przeładowany lub niedoładowany i sterownik wycina moc.spróbuj rozruszać zawór w turbinie łatwo sie do niego dostac...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 16:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 92
Lokalizacja: warszawa
rafał do rozruszania tego zaworka trzeba wyjmować turbo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, 22:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: LUBLIN
nie trzeba należy zdemontować tą plastikową rure os f.powietrza po lewej stronie silnika jak stoisz przodem do auta i reką ją spróubować rozruszać,ona jest sterowana podciśnieniem. pomoże ale nie gwarantuje ze na duże przebiegi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, 22:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: wrocÂław/oslo
miałem coś podobnego też był zamulony i to cały czas.Problemem była właśnie ta kierowniczka ,ok 2 min roboty.Teraz chodzi aż milo i czuć te 136 koni
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2009, 15:53 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
sprawdz wszystkie zaworki podcisnienia :hyhy: zaloze sie ze ktorys nawala

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 06:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 92
Lokalizacja: warszawa
dzięki panowie za podpowiedzi w sobotę piwko i robutka przy turbo natychmiast odpiszę jakie są efekty , pozdrowionka dla wszystkich klubowiczów i fanów śmigła


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 06:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 92
Lokalizacja: warszawa
witam ponownie , nic z tego nie mogłem się dostać do tego cholernego zaworka, będę musiał skożystać z kanału, prawdopodobnie trzeba wymontować turbinę, ale piwko smakowało :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2009, 20:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: LUBLIN
nie trzeba i nie trzeba kanału..robiłem to nie raz nawet na parkingu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2009, 15:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
ma ktoś zdjcie - co to trzeba rozruszac bo nie moge skojarzyć a tym bardziej dostrzec toto

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2009, 17:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Lokalizacja: Gliwice
Ja tak mialem w passacie ok 8 miesiecy temu skonczylo sie tak ze tubina sie wieszala wymienilem i good wszystko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2009, 18:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: LUBLIN
podaj maila to wyślę ci zdjęcie jak to zrobić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2009, 18:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
darcyn@wp.pl

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2009, 19:32 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 62
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Moje BMW: BMW 530d 1999r.
Kod silnika: M57D30
witam czy również mógłbym prosić o instrukcję. U mnie niestety prawdopodobnie sprzysięgły się dwie siły - prawdopodobnie turbo i na 99% padnięte pompy paliwa (ciśnienie odpowiednio 2,8 i 3,5 bara). Mam nadzieję że przynajmniej jedną z nich uda mi się rozwiązać. Mail: misza-m@o2.pl Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL