BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 22:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Kolektor. Ile kosztuje wymiana?
PostNapisane: 6 maja 2009, 14:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: zabrze
Witam bylem na warsztacie zmienic olej, chcialem wyregulowac instalacje lecz stwierdzili ze lapie powietrze, stad nierowne obroty i kolektor moze byc do wymiany, badz uszczelnienia. W pon jestem z nimi umowiony. Ile moze w najgorszym przypadku wyniesc naprawa? Tam nie potrafili mi odpowiedziec.. :(


Ostatnio edytowano 7 maja 2009, 07:13 przez lukkow, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 14:07 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 186
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E34
Kod silnika: M50B20
a gdzie pytałeś? w Zabrzu na 11-go listopada?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 14:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 830
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
Kolektor sam w sobie nie jest drogi sprawa ok. 100zł używany..
Wymiana ok 70zł.

_________________
Pozdrawiam Mateusz.

Check my 5er; viewtopic.php?f=6&t=80673 :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 14:30 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Ja tam bym nie brał się odrazu za kolektor. Żeby upewnić się czy bryka zasysa lewe powietrze najlepiej kupić sobie jakiś samostart, albo zmywacz do przepustnic w aerozolu na odpalonym silniku pryskać tym po kolektorze (szczególnie przy wtryskiwaczach i połączeniu kolektora z głowicą), przepustnicy i okolicach gdzie masz zamontowany mikser od gazu. Zwróć też uwagą na rożnego typu doloty wężyki podciśnieniowe, może autko sobie kichnęło (przy gazie bywa) i zrzuciło jakiś przewód :P

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 14:53 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 186
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E34
Kod silnika: M50B20
jutro się dokona oględzin i będzie wszystko wiadomo :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 134 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL