BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 01:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] e39 523i grzeje sie w korkach co jest??
PostNapisane: 19 maja 2009, 18:26 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 250
Lokalizacja: gdaĂąsk
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: m52b28
witam moje e39 523i z gazem sekw. grzeje sie w korkach i włancza sie wentylator elektryczny(czesto sie włancza) i dochodzi do normalnej temp. :hyhy: ™ co sie dzieje ?? może wisko juz nie domaga?? czy to normalne ???

_________________
BMW E39 523i™


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 19:00 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
normalne to nie jest wszystko wskazuje na Visko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 19:07 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 250
Lokalizacja: gdaĂąsk
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: m52b28
jakie wisko naj lepiej??? :hyhy:

_________________
BMW E39 523i™


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 19:20 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 250
Lokalizacja: gdaĂąsk
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: m52b28
jak sprawdzic czy visko jest do wymiany??? :hyhy:

_________________
BMW E39 523i™


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 19:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Cytuj:
jak sprawdzic czy visko jest do wymiany??? :hyhy:
na zimnym silniku powinieć móc zatrzymać palcem wiatrak a na ciepłym już to nie powinno być takie łatwe. sprawdź to a pomyślimy co dalej. wg mnie to może być zapowietrzony układ.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 00:34 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 250
Lokalizacja: gdaĂąsk
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: m52b28
sprawdziłem visko i da sie zatrzymac na zimnym i na gorącym :hyhy: to co visko wymieniać??? na jakie ??? bo są na allegro od 140zł do 250zł

_________________
BMW E39 523i™


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 08:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
to znaczy że sprzęgło wiskotyczne jest do wymiany. Nie wiem jak te bez firmowe ale ja bym kupił coś spod znaku BEHR lub Sachs np coś takiego
http://moto.allegro.pl/item633409640_sp ... 4_e39.html

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 11:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 424
Lokalizacja: Gliwice\Wilcza
Moje BMW: E36 320iA, E39 520iA
Kod silnika: M50B20, M52B20
Uważaj kolego na mały szczegół

ja zamówiłem nie behra tylko nołnejma na allegro i okazało się że miał trzy śróby do mocowania wiatraka tak jak to visko

Obrazek

a jak wybebeszyłem moje z auta to się okazało że mam takie jak to

Obrazek

oczywiście gość się upierał że to jego visko pasuje wg katalogu części do mojego auta ale zwrot przyjął bo nie miał wyjścia. Szkoda tylko mojego czasu było na takie zabawy.
Przy zamawianiu behra na innej aukcji facet mi maila wysłał z zapytaniem ile śrób ma moje visko więc widzę że problem standardowy.
Z tego morał taki że lepiej by było jakbyś kolego sprawdził ile tych śróbek tam masz :)

pozdrawiam
StraHu

_________________
pozdrawiam
StraHu



BMW uchyla nam skrawek nieba za życia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 15:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 250
Lokalizacja: gdaĂąsk
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: m52b28
a jak z wymianą kakie klucze?? tam wiem ze jest kłopot z odkreceniem :hyhy:

_________________
BMW E39 523i™


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 20:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
daniell-gda, ostatnio wymienialem visco w mojej e34, klucz 32 ;) ja zaparlem o srube od pompy kawalek deseczki i problemu nie bylo ;) nie wiem jak jest w e39 ale deseczka jak sie obsunie nie narobi tyle szkod co rurka :)

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 08:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 424
Lokalizacja: Gliwice\Wilcza
Moje BMW: E36 320iA, E39 520iA
Kod silnika: M50B20, M52B20
Ja odkręciłem visko w E36 i E39 przy pomocy dużego klucza 32 i jeszcze większego młotka. Teść trzymał pasek klinowy profilaktycznie ale podstawa to impet młotka i kierunek odkręcania w stronę prawą stojąc na wprost auta twarza w nerki :D W E39 szło ciężej w E36 posikałem WD 40 na śrubę i odczekałem kilka minutek i poszło gładko i bez udziału teścia ;)

do tego potem przyda się imbus ale nie pamiętam jaki 5, 6 a może 4? napewno nie 8 ani 3.
no i musisz raczej zdjąć osłonę wiatraka. u góry dwa czarne kołki rozporowe i pociągnąć do góry.

powodzenia
StraHu

_________________
pozdrawiam
StraHu



BMW uchyla nam skrawek nieba za życia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 11:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 20
Posty: 1138
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: R6+R4
Kod silnika: M52+M42
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=23277
Kup lepiej Sachsa na Behr-a troche osob sie skarzy.Przed montazem powinno sie postawic visko w pozycji pionowej na 24h.

_________________
brak zgody administracji na reklame
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 16:15 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 250
Lokalizacja: gdaĂąsk
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: m52b28
dziś zamowiłem w intercars visko firmy vemo ktos sie orjentuje czy warto??? produkcja niemiecka :hyhy:

_________________
BMW E39 523i™


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 17:53 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 250
Lokalizacja: gdaĂąsk
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: m52b28
jednak kupiłem BEHR-a koszt 239zł intercars 4 otwory do wentylatora!!! :hyhy:

_________________
BMW E39 523i™


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 17:53 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 250
Lokalizacja: gdaĂąsk
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: m52b28
jednak kupiłem BEHR-a koszt 239zł intercars 4 otwory do wentylatora!!! :hyhy:

_________________
BMW E39 523i™


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2009, 00:59 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 250
Lokalizacja: gdaĂąsk
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: m52b28
i teraz działa idealnie nie grzeje sie !!! :super: :D :hyhy: :hurra:

_________________
BMW E39 523i™


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2009, 14:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 424
Lokalizacja: Gliwice\Wilcza
Moje BMW: E36 320iA, E39 520iA
Kod silnika: M50B20, M52B20
sie wie :ok: visko to podstawa choć ja kupiłem SLR za 120 zł +25 transport
jak mi padnie to tu o tym napewno wspomnę to będzie przestroga dla innych żeby nie kupować SLR tylko Behra

pozdrawiam
StraHu

_________________
pozdrawiam
StraHu



BMW uchyla nam skrawek nieba za życia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 71 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL