BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 14:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E53] DSC zapala się po przekładce
PostNapisane: 21 maja 2009, 07:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: lodz
witam wszystkich jestem nowy na tym forum mam problem z dsc w x5 z 05 roku odpalam samochód i wszystko ok jadę kawałek pojawia się kontrolka 4x4 i załanczają mi się wszystkie koła nie mogę wtedy wyłączyć dsc samochód jest po przekładce z anglika
byłem na kompie ale cdif jest chyba za słaby wyczytałem na forum że trzeba z kalibrować dsc ale nie jestem pewny proszę o podpowiedz pozdrawiam


Ostatnio edytowano 21 maja 2009, 08:37 przez angielki, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 08:40 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Kolego to taki sam przypadek jak tu:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=501860
Kalibrować trzeba czujnik kąta skrętu. Cdif powinien dać rade tylko trzeba wiedzieć jak się do tego zabrać i co się wogóle chce zrobić. Na pewno INPA da rade.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 09:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: lodz
a czy kts też da radę jest jeszcze mały problem cdif nie chce się połączyć z abs wszystko inne tak abs nie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 09:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 174
Lokalizacja: RzeszĂłw
angielki napisał(a):
a czy kts też da radę jest jeszcze mały problem cdif nie chce się połączyć z abs wszystko inne tak abs nie


A ABS Ci działa? Bo jak nie działa i komputer nie połączy się to może być walnięty sterownik.
System DSC jest powiązany z ABS-em. Jak nie działa ABS to DSC też będzie wyłączone.

_________________
http://www.ziomal.itl.pl
http://bmw.resmoto.com


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 09:52 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Co do KTS-a to da radę, ale pod warunkiem, że będzie odpowiednia wersja ESI Tronic-a
(Bosch ESI Tronic to oprogramowanie na podstawie którego KTS działa).
Jak kiedyś kolega kwansterp powiedział DSC to żadna nowość więc nie powinno być problemu.
A tak wogóle to CDIF powinien się łączyć z ABS-em w twoim aucie.
Może problem jest w uszkodzonym sterowniku. Ponieważ sterownik jest w komorze silnika, a tam panuje wysoka temperatura, dochodzi do uszkodzenia połączenia płytki sterownika ze złączem. Połączeń tych się nie lutuje, lutownicą, a fachowcy którzy naprawiają takowe uszkodzenie, inkasują około 350 pln.
Problem z reguły zaczyna się od wyświetlania różnych głupich błędów, na końcu jednak nie ma możliwości komunikacji z modułem.
Jeżeli to przekładka to złącze ABS na pewno kilka razy było wypinane i wpinane, może doszło do uszkodzenia.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 10:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: lodz
abs działa kontrolka na liczniku zapala się i gaśnie po uruchomieniu problem jest jeszcze taki że nie można odpowietrzyć tylnej osi w ogóle płyn nie leci myślę ze to też może być ten błąd z przodu hamulce działają byłem na rolkach super tył wcale samochód jest odpowietrzany na kołach nie na lewarku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 10:48 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Są różne szkoły odpowietrzania hamulcy.
Większość robi to na zgaszonym silniku, bo tak w szkole uczą, inni twierdzą że niektórych aut jak np. Sprinter bez odpalenia motoru się nie da zrobić.
Jest też szkoła która mówi o wciśnięciu pedału hamulca, odkręceniu wszystkich odpowietrzników i lania płynu do zbiorniczka, aż przez wszystkie zacznie lecieć nowy płyn bez bąbelków.
Próbowałeś wszystkich metod??
Może po prostu pompa nie otwiera zaworów??

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 11:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: lodz
próbowałem na zgaszonym na zapalonym dziś spróbuje przepchnąć pompką od tyłu tak jak ciężarówki się robi ze sprzęgłem jak to nie pomorze to tak jak mówisz pompa nie otwiera zaworów samochód długo stał i to chyba było tym spowodowane :) :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 81 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL