BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] wentylator -brak działania(chłodzenia)
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 16:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 495
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: E46 TourRing
Kod silnika: M47
Witam -mam problem z wentylatorem --nie działa ---lecz gdy go spinam na krótko to kręci sie ale w odwrotnym kierunku--??? zna ktos przyczyne takiego stanu ? czy brak klimy ma na niego wpływ ? bedę nabijał na dniach....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 16:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Kentos napisał(a):
czy brak klimy ma na niego wpływ ?

Jak najbardziej brak freonu lub jego niedobór ma na to wpływ.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 16:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 495
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: E46 TourRing
Kod silnika: M47
El-Tomaso napisał(a):
Kentos napisał(a):
czy brak klimy ma na niego wpływ ?

Jak najbardziej brak freonu lub jego niedobór ma na to wpływ.


a czy powinien sie włączyć jak temp wchodzi powyżej 90 st C ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 19:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Pierwszy bieg powinien się włączyć praktycznie od razu po włączeniu klimatyzacji. Jeżeli tak się nie dzieję to albo jest słabe ciśnienie w układzie albo spalił się rezystor przy wiatraku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 15:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 495
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: E46 TourRing
Kod silnika: M47
El-Tomaso napisał(a):
Pierwszy bieg powinien się włączyć praktycznie od razu po włączeniu klimatyzacji. Jeżeli tak się nie dzieję to albo jest słabe ciśnienie w układzie albo spalił się rezystor przy wiatraku.

a bez klimy będzie działał(pusta) ?? chodzi o temp silnika jak przekroczy 90 stC ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 15:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 495
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: E46 TourRing
Kod silnika: M47
El-Tomaso napisał(a):
Pierwszy bieg powinien się włączyć praktycznie od razu po włączeniu klimatyzacji. Jeżeli tak się nie dzieję to albo jest słabe ciśnienie w układzie albo spalił się rezystor przy wiatraku.

a bez klimy będzie działał(pusta) ?? chodzi o temp silnika jak przekroczy 90 stC ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 17:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Kentos napisał(a):
a bez klimy będzie działał(pusta) ??

Nie sądzę.
Kentos napisał(a):
chodzi o temp silnika jak przekroczy 90 stC ??

Temperatura silnika raczej nie ma za wiele wspólnego z działaniem wentylatora klimy. Tylko praca wiskozy jest od tego zależna.Tu chodzi bardziej o różnicę pomiędzy temperaturą na zewnątrz a tą zadaną wewnątrz auta. Jeżeli różnica jest duża to wtedy załącza się drugi bieg by jak najbardziej efektywnie schłodzić wnętrze auta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 22:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 495
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: E46 TourRing
Kod silnika: M47
El-Tomaso napisał(a):
Kentos napisał(a):
a bez klimy będzie działał(pusta) ??

Nie sądzę.
Kentos napisał(a):
chodzi o temp silnika jak przekroczy 90 stC ??

Temperatura silnika raczej nie ma za wiele wspólnego z działaniem wentylatora klimy. Tylko praca wiskozy jest od tego zależna.Tu chodzi bardziej o różnicę pomiędzy temperaturą na zewnątrz a tą zadaną wewnątrz auta. Jeżeli różnica jest duża to wtedy załącza się drugi bieg by jak najbardziej efektywnie schłodzić wnętrze auta.

Nie mam wiskozy--wentylator jest 1(wspólny dla temp silnika i klimy) --nic nie rozumiem z tego co napisałeś


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 08:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: wrocÂław
Witaj klego a powiedz mi czy ty masz taj jeden wiatrak tez z osłoną żaluzji ?

_________________
jaco


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 15:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 495
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: E46 TourRing
Kod silnika: M47
jacoalpol napisał(a):
Witaj klego a powiedz mi czy ty masz taj jeden wiatrak tez z osłoną żaluzji ?

tak -mam i co w związku z tym ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL